Micro80 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette er sikkert helt feil å sette det inn men prøver. Bare å flytte vis et annet sted passer bedre... Det som er saken er at jeg skal få tak i en plexiplate av størelsen 18 cm x 38 cm og en tykkelse fra 4 -8 mm. Vis noen veit hvor jeg kan få tak i en sånn plate hadde det vært fint å ha sagt fra. Har sett over alt men finner bare plater som er mindre. Grunnen til at jeg skal ha det er at den skal brukes til å avstive veggen i denne kassen Skal bygges pc inni den. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette er sikkert helt feil å sette det inn men prøver. Bare å flytte vis et annet sted passer bedre... Det som er saken er at jeg skal få tak i en plexiplate av størelsen 18 cm x 38 cm og en tykkelse fra 4 -8 mm. Vis noen veit hvor jeg kan få tak i en sånn plate hadde det vært fint å ha sagt fra. Har sett over alt men finner bare plater som er mindre. Grunnen til at jeg skal ha det er at den skal brukes til å avstive veggen i denne kassen Skal bygges pc inni den. 5199129[/snapback] Nermeste glasshandler Du skulle lest faq'en og postet denne i casemods Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Jeg lette faktisk ette Casemods men fant den ikke. Derfor ble den satt der den står nå... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 spør glassmesteren etter noe kapp du kan få billig/gratis Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg lette faktisk ette Casemods men fant den ikke. Derfor ble den satt der den står nå... 5199464[/snapback] Liger under overklokking Avkapp er også genialt da Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Vært hos glassmester og der fikk jeg vite at nesten INGEN glassmestre har det på lager, må bestilles grunnet liten etterspørsel og dyrt. Fikk også vite at Lexan (polycarbonat) er det man skal bruke siden det er lettere å forme og nesten lik Plexi. Vis kutting i plexi så knekker det lett... Plastkompaniet er det stedet man skal ringe å bestille sånt. Ville bare si ifra ang. plexi og ting jeg hadde funnet ut. Sikkert ikke bare meg som er på jakt etter det. Endret 30. november 2005 av Micro80 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vært hos glassmester og der fikk jeg vite at nesten INGEN glassmestre har det på lager, må bestilles grunnet liten etterspørsel og dyrt. Fikk også vite at Lexar (polycarbonat) er det man skal bruke siden det er lettere å forme og nesten lik Plexi. Vis kutting i plexi så knekker det lett... Plastkompaniet er det stedet man skal ringe å bestille sånt. Ville bare si ifra ang. plexi og ting jeg hadde funnet ut. Sikkert ikke bare meg som er på jakt etter det. 5230398[/snapback] Han glassmesteren brukte vel et litt gammelr ord? "lexar"? heter vel lexan i disse dager? Men hvor bor du? var i går og fikk ca. 70cm2 hos glassmesteren mon i går... Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Litt feil fra min side det. Lexan sa han. Bor i Oslo. Hvor fikk du tak i det a haakie? Endret 30. november 2005 av Micro80 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Denne tråden er feilpostet, rapportert. Hvis glassmesteren(e) ved deg ikke har plexi eller lexan så er det vel ingen andre valg enn å finne en nettbutikk som selger det? Lexan skal vel funke fint, bortsett fra at det er dyrere? Endret 30. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
haakie Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Bor i stavanger/sandnes nå, så kontakter bare min lokale glassmester og spørr om han har gratis avkapp. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Flyttes fra kabinetter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Bor i stavanger/sandnes nå, så kontakter bare min lokale glassmester og spørr om han har gratis avkapp. 5231935[/snapback] Hvem bruker du? Vet du om han har UV plexi? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 najz.. da må du lage en worklog! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Plexi får man lett hos nærmeste glassmester, vis ikke er det noe feil.... Nesten alle glassmestere får tak i dette men kansje ikke med en gang, men de får tak i det! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du kan kjøpe plexi fra netshoposlo.no, der har de nå 480x480mm men det gjør da ikkenoe om du får noe til overs? Dessuten blir det fri frakt! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Fint om dere quoter slik at vi kan se hvem dere snakker til.... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Fint om dere quoter slik at vi kan se hvem dere snakker til.... 5238990[/snapback] *quote Zevs_* Den er grei Skjønner at det da blir litt mer oversikkelig. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Var den med Netshoposlo.no ment til meg? Hmm, tenk litt da. Han haakie sier Sandnes/Stavanger, så spør jeg hvem han bruker. Hvor tror du jeg vil? Dessuten er det ikke gratis frakt fra Netshoposlo.no om du ikke henter... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Var den med Netshoposlo.no ment til meg? Hmm, tenk litt da. Han haakie sier Sandnes/Stavanger, så spør jeg hvem han bruker. Hvor tror du jeg vil? Dessuten er det ikke gratis frakt fra Netshoposlo.no om du ikke henter... 5239130[/snapback] Var ment til trådstarter Litt feil fra min side det. Lexan sa han. Bor i Oslo. Hvor fikk du tak i det a haakie? han bodde i Oslo sa han, så da tenkte jeg på netshoposlo.no, det burde da være greit det ? Endret 1. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Det jeg har fått vite er at ting kan de få tak i men Lexan er lettre å arbeide med, sprekker ikke så lett io motsettning til plexi. Har sett på Netshop men da står det ikke hvordan det er å kutte i platene. Vil jo tråsalt ikke ha noe som sprekker med en gang når jeg kutter i dem. Noen som har vært borti AcrylPanel som Netshop selger eller? Gi meg tips/erafaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå