Scap3r Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Har Gf3 kort, med drivere over 27.10 får jeg 60 hz i oppløsninger jeg før har hatt 85 hz i. Bruker 27.10 driver no med winxp regfix. Men vil ha noe nytt kjøtt, er lei av den driveren. med alle drivere over 27.10 kan jeg kun kjøre 60 hz. Ikke gidd å nevn PowerStrip, mest ***** prog som finnst osv. Noen som kan hjelpe meg. btw, regfixen funker ikke på drivere over 27.10 Lenke til kommentar
Scap3r Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 noen må jo ha vært borti samme problemet. kom igjen no. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 det skal være en fyr(tysker?) som forandret på den patchen slik at den virket på drivere over 27.10 også tror jeg =) søk så finner du sikkert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Kan dette være det klassiske 60Hz refreshrate problemet til WinXP kanskje..isåfall, bruk Refreshlock, finner du HER. Den overkjører XP sin tullfeil med refreshrate i alle tilfeller, du velger en oppløsning og refreshrate (f.eks 1024x768 85Hz), velger Lock og der står den. Programmet autoloades ved boot hvis du vil det. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Det er jo hundrevis av poster om dette fra før på forumet.. SØK LITT! Finnes bøtter og spann av programmer som fikser dette. NVRefresh og Reforce f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå