Adeo Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hva er det beste skjermkortet jeg får inn i en Shuttle Sn25P? Og om jeg bestiller f.eks amd 64 athlon X2 4800+.. blir det da slik at jeg må deaktivere ene cpu'n når jeg spiller eldre spill som f.eks cs 1.6 o.l? Takk for alle svar, Mvh Adeo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Slik jeg har forstått det, så er det slik at enkeltkjerneprogram bare ikke utnytter den andre kjernen, altså behandler cpuen som om den var en enkeltkjernecpu. Lenke til kommentar
Adeo Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Okay, en kompis av meg som sa at man må inn i settings og deaktivere den hver gang man sku spille etc.. men tror jeg går for 4000+ og heller oppgraderer når det er noe poeng i det ;o) Lenke til kommentar
Adeo Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Okay =) En kompis som sa du måtte inn i settings og deaktivere den hver gang du sku spille spill som ikke var støttet.. men tror jeg går for 4000+ uansett og heller kjøper X2 når jeg faktisk har bruk for det :o) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen spill takler ikke dual-core, og må manuelt instilles til bare å bruke en kjerne. Dette påvirker bare det ene programmet, og har ingenting å si, siden programmet bare ville brukt en kjerne likevel. Jeg anbefaler Dual-core. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå