Gå til innhold

X-box 360, trådløs kontroller vs. med ledning

RRhoads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående lite batteri igjen på kontrolleren da? Blir da responstiden tregere, eller har de funnet en real ordning på dette? Noe som selvfølgelig er et krav fra min side :whistle:

5215514[/snapback]

Selvfølgelig blir du varslet lenge før det er tomt. Akkurat som på alle andre trådløse enheter jeg har vært borti de siste 4-5 årene.

5216638[/snapback]

Hadde du lest hva jeg skrev, så hadde du kanskje klart å svare på spørsmålet mitt, men en mindre sarkastisk undertone. :)

Blir vel sikkert til at man må kjøpe play'n'charge, som noen nevner her. Noen som vet hva denne ligger på prismessig? :hmm:

Lenke til kommentar
den største fordelen med den med ledning er at du slipper alt med batteri og du kan bruke den på pc, det alene er jo nesten verdt prisen. Har bestilt meg en med ledning i tillegg til den trådløse som følger med. bestilte også play and charge kit og batteri. Men er det sånn at signalene vil gå gjennom ladekablene da, eller er det bare strøm som lader batteriet?

Prøvde 360 idag på oslo city. Jeg vil påstå at kontrolleren er litt liten. Ønsker meg at noen eller microsoft lager en som er et eller to hakk større, gjerne like stor som den på xboxen.

5211582[/snapback]

Merkelig dette her, mener å huske at når xbox kom så var det mange som klagde over at kontroller var for stor, og nå er det omvendt? altså kontrollen er i det minste laget? hehe uansett, syns værtfall den gamle xboxen sine kontroller var fine og uten å ha prøvd xbox 360 sine kontroller enda så vil jeg regne med at de ikke er noe dårligere.

Lenke til kommentar
den største fordelen med den med ledning er at du slipper alt med batteri og du kan bruke den på pc, det alene er jo nesten verdt prisen. Har bestilt meg en med ledning i tillegg til den trådløse som følger med. bestilte også play and charge kit og batteri. Men er det sånn at signalene vil gå gjennom ladekablene da, eller er det bare strøm som lader batteriet?

Prøvde 360 idag på oslo city. Jeg vil påstå at kontrolleren er litt liten. Ønsker meg at noen eller microsoft lager en som er et eller to hakk større, gjerne like stor som den på xboxen.

5211582[/snapback]

Merkelig dette her, mener å huske at når xbox kom så var det mange som klagde over at kontroller var for stor, og nå er det omvendt? altså kontrollen er i det minste laget? hehe uansett, syns værtfall den gamle xboxen sine kontroller var fine og uten å ha prøvd xbox 360 sine kontroller enda så vil jeg regne med at de ikke er noe dårligere.

5225480[/snapback]

Fikk kontrolleren i posten idag. etter å ha prøvd den litt, har jeg blitt litt bedre vant til den. Tror den var litt vond å bruke når jeg prøvde før pga at den stod så langt nede på den kiosken jeg prøvde den på

Lenke til kommentar

5225480[/snapback]

Det var vel controller L de fleste klagde på var så stor i begynnelsen. Etterhvert kom jo da controller S på markedet, som skulle gjøre slutt på klagingen over for store kontrollere. Jeg har ikke hørt noe om at S har vært for stor i alle fall.

Da jeg prøvde kontrollerne til xbox 360 synes jeg de var deilig å holde i. Man kunne lett kjenne igjen at den hadde samme "designet i hendene" som controller S. Man følte _nesten_ som om det var en god gammel xbox kontroll man holdt i. Ellers hadde joystikkene mye mindre friksjon enn på de gamle følte jeg. De gled litt lettere rundt ettersom man skjøv de fra side til side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...