Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor(netteier) vs kunde, David mot Goliat?


Anbefalte innlegg

Da har jeg, etter mange uker med venting på at "søking" for feil skulle bli gjort nesten gitt opp. Men jeg bør kanskje begynne med begynnelsen:

 

Det hele startet etter at telenor hadde "oppgradert" terminalen jeg er tilknyttet. Internett datt nå stadig ut, og dette vanskeliggjorde naturligvis nettspilling :cry: . Tok det så opp med Bergen Nett og media, som er min nettleverandør, og fikk forklaringen - STØY. Så ble det feilmeldt til telenor, men der var all trøsten jeg fikk at linjen var innenfor normalgrensen... Selv om jeg ikke får over 1000/150kbps på grunn av dette, er det altså ikke karakterisert som FEIL!

 

Etter dette tok jeg selv kontakt med telenor for å forhøre meg, og etter flere timer som kasteball mellom ansatte i kundeservice, fikk jeg beskjed om å henvende meg til min telefonleverandør, her tele2(Det bør også nevnes at Telenor flere ganger benektet at de eier sentralen det er snakk om, selv om jeg vet dette!).

 

Tele 2 sa så(etter bare 2 min venting), at det ikke er feil på linjen, eller rettere sakt - den er ikke grusom nok, så ingen tekniker blir sendt! Så status er da at Telenor og Tele2 mener at linjen er grei, mens Bgnett mener det er feil.

 

Så da er spørsmålet: Hva gjør jeg :( ? Betaler jeg ikke linjeleie for at linjen skal vedlikeholdes?

 

Vil det hjelpe å bytte leverandør, eller vil jeg ende i samme uføret en gang til? Hva bør jeg gjøre?!?

 

Håper noen vet råd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...