Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av packard bell, bærbar pc

Smesta`n

Anbefalte innlegg

første innlegget mitt, beklager om ikke alt er gjort riktig

jeg bruker pcen mest til jobb/skole, med unntakk av football manager 2006, problemet er at jeg syns spillet går for tregt,spesielt hvis jeg vil høre på musikk e.l. ved siden av.

lurte derfor på om noen kunne fortelle meg hvordan man oppgraderer en bærbar pc (har hørt dette er mer komplisert enn stasjonær)

når det gjelder hva slags pc det er så er det en packard bell, vet ikke helt hva mer. kjøpt på expert, sånn billigpc

på forhånd takk hvis noen kan komme med tips, råd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har 256 MB RAM i dag, er dette enten 2 X 128 eller 1 x 256 brikke. Det er ikke automatikk i at du har en ledig RAM plass, og om laptopen din er levert med bare en plass til rambrikke, er den oftet festet (varig) til hovedkortet. Uansett vil en databutikk (f.eks. Datakjeden) finne dette ut for deg om du handler en ny RAM brikke hos de.

Lenke til kommentar

mange ganger kan det være dyrere og oppgradere en pc enn å kjøpe en helt ny pc. det går jo greit så lenge du kun skal sette inn ny ram og eventuell ny CPU. men hvis du skal begynne å dille med nytt hovedkort skjønner jeg ikke helt vitsen.... da kan det hende at det blir like billig å kjøpe ny pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...