Smesta`n Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 første innlegget mitt, beklager om ikke alt er gjort riktig jeg bruker pcen mest til jobb/skole, med unntakk av football manager 2006, problemet er at jeg syns spillet går for tregt,spesielt hvis jeg vil høre på musikk e.l. ved siden av. lurte derfor på om noen kunne fortelle meg hvordan man oppgraderer en bærbar pc (har hørt dette er mer komplisert enn stasjonær) når det gjelder hva slags pc det er så er det en packard bell, vet ikke helt hva mer. kjøpt på expert, sånn billigpc på forhånd takk hvis noen kan komme med tips, råd Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hva er det du vil oppgradere? Kanskje skrive litt om det? Du kan oppgradere ram og harddisk. Bedre skjermkort kan du glemme, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Smesta`n Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 okei, foreløpig er det ikke noe problem med harddisken. god nok plass til de småtingene jeg driver med. så da blir det ram, noen tips? mere info jeg burde skrive kanskje? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ta med deg laptopen til en databutikk (ikke Expert eller Elkjøp), og be de sette inn en 512 MB rambrikke for deg. Du har ikke gitt så mange opplysninger om laptopen din, så mangel på RAM er å regne som kvalifisert gjetning. Lenke til kommentar
Smesta`n Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 okei,har 256mb ram på den her. blir isåfall den 512 brikken i tilleg til det jeg allerede har? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Om du har 256 MB RAM i dag, er dette enten 2 X 128 eller 1 x 256 brikke. Det er ikke automatikk i at du har en ledig RAM plass, og om laptopen din er levert med bare en plass til rambrikke, er den oftet festet (varig) til hovedkortet. Uansett vil en databutikk (f.eks. Datakjeden) finne dette ut for deg om du handler en ny RAM brikke hos de. Lenke til kommentar
Smesta`n Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 okei.tror jeg har fått nok info til å vite hva jeg skal gjøre tusen takk for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvorfor det? Har du noen grunner til hvorfor han bør kjøpe ny pc? Lenke til kommentar
th_88 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 mange ganger kan det være dyrere og oppgradere en pc enn å kjøpe en helt ny pc. det går jo greit så lenge du kun skal sette inn ny ram og eventuell ny CPU. men hvis du skal begynne å dille med nytt hovedkort skjønner jeg ikke helt vitsen.... da kan det hende at det blir like billig å kjøpe ny pc. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg vet ikke helt hvor du har det fra at han vil oppgradere cpu og hovedkort. Det er bare snakk om ram. Ikke hovedkort og cpu. Lenke til kommentar
th_88 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 tenke generellt jeg.... ikke bare dette tilfellet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) tror du er "litt" på jordet th_88 Det er han som startet tråden som trenger hjelp.. De fleste veit at det ikke lønner seg å bytte hk på en lap x] Endret 26. november 2005 av espennyh Lenke til kommentar
th_88 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 kjeften på deg....... Det må være låv å komme med andre eksempler også!!!!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Ro ned du. Andre eksempler? Du kom med det dyreste eksempelet, nemlig å be noen kjøpe ny pc når han bare skulle ha ram. Det var aldri snakk om oppgradering av hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå