selurdog Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Får denne feilmeldingen når jeg skal hjelpe noen via fjernhjelp: "Invitasjonen fra ..... til å starte Fjernhjelp ble avslått fordi programmet er sperret eller ikke er installert på datamaskinen din." Har siste versjon av Messenger, og har tidligere hjulpet folk uten problemer. Hvordan kan det i så fall være sperret, og hva må jeg gjøre for å endre det. Har lett gjennom tidligere tråder uten å finne mulig løsning på mitt problem, Håper noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kan det være noe med brannmuren? Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Har slått av brannmuren på internettilkoblingen, så da kan det vel ikke være den? Andre tips? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Bruker du brannmuren i windows (windows firewall)? Edit: Har du skannet pcen for spyware og lignende? Endret 24. november 2005 av efikkan Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Er det ikke slik at brannmuren i windows ikke er skrudd på som standard? Har ikke skrudd den på. Sjekker maskinen for spyware (ad-aware) og virus (avg) ofte og dette er ikke årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå