LarsP Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Leste nå nettopp at han høyst trolig vil være tilbake i trening i januar. Vi satser på at norges desidert beste midtbanespiller er tilnærmet 100% ved ligastart. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg merker at trond sollieds mailbox er oversvømt av "takkemails" fra RBK supportere og andre godt folk. Hvis dere vil si han noe så gjør det her: http://forum.olympiacos.org/forums/2/46015...Post.aspx#46015 Det er et forum dedikert til beskjeder til vår smarte medborger Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Greit taklingen var ikke særlig pen, men det var et hendelig uhell i kampens hete. Hvorfor i all verden skulle den karen gått inn for å skade Per? Syns nesten like synd på grekern som Per, jeg har selv knekt benet på en annen når jeg har spilt fotball. Hadde dårlig samvittighet i over et år. Selv om min takling var litt mer reglementert enn den! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg merker at trond sollieds mailbox er oversvømt av "takkemails" fra RBK supportere og andre godt folk. Hvis dere vil si han noe så gjør det her: http://forum.olympiacos.org/forums/2/46015...Post.aspx#46015 Det er et forum dedikert til beskjeder til vår smarte medborger 5199715[/snapback] Fin side det der, men hvordan blir man medlem slik at man kan skrive innlegg? Gresken min er litt rusten skjønner du. Det er tydelig at noen Normen har fått seg bruker, se bilde under. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg merker at trond sollieds mailbox er oversvømt av "takkemails" fra RBK supportere og andre godt folk. Hvis dere vil si han noe så gjør det her: http://forum.olympiacos.org/forums/2/46015...Post.aspx#46015 Det er et forum dedikert til beskjeder til vår smarte medborger 5199715[/snapback] Fin side det der, men hvordan blir man medlem slik at man kan skrive innlegg? Gresken min er litt rusten skjønner du. Det er tydelig at noen Normen har fått seg bruker, se bilde under. 5200789[/snapback] HAHAHAHHAA, genialt skrevet! :!: Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Flere nordmenn som har skrevet inn der, ja... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Grunnen til at beinet brekker er at stambeinet er i bakken. Da måtte det gå som det gikk. Hadde det vært i lufta ville han spilt resten av kampen. Dessuten, til de som sier at han ikke er i nærheten av ballen, bildet fra motsatt side vi så i kampen viser at ballen er rett bak låret tl greeker'n i det han treffer Skjeldbred. Kommer for seint inn, TROR JEG. . Og jeg vil ikke si, PER DAGS DATO, at Skjelbred er RBKs beste og viktigste spiller. Derfor er det nok andre som sto høyere på lista over folk-som-Olympiakos-ikke-vil-ha-med-i-startelveren. Det er tross alt en nordmann som sitter bak spakene der nede. Trond kom med en klønete kommentar på tv, han så det fra sin vinkel på trenerbenken, men mannen er ikke blåttet for moral. Et bein knekker aldri på samme sted på nytt, så det har faktisk blitt sterkere på sett og vis. Maui-thai bokser knekker bevist beina sine mange ganger slik at det skal bli sterkere og tåle mer. SÅ hvis du er ute etter noen så går man ikke etter skinnleggen (han treffer til og med leggskinnet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå