SintBrus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg er helt enig i at det ser ut som om det var med vilje, og at slikt ikke hører hjemme på en fotballbane. Men jeg har et spørsmål: Siden dommeren ga gult kort til spilleren, kan han da få utvidet straff da? Syns å huske at det var et eller annet slikt i Norge, og da kunne ikke NFF gi utvidet straff. Kanskje det var særnorskt? Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fy flate for en stygg takling! Jeg skjønne ikke hvordan Sollied kan stå på TV å si det han sa!! Usportslig... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg er helt enig i at det ser ut som om det var med vilje, og at slikt ikke hører hjemme på en fotballbane. Men jeg har et spørsmål: Siden dommeren ga gult kort til spilleren, kan han da få utvidet straff da? Syns å huske at det var et eller annet slikt i Norge, og da kunne ikke NFF gi utvidet straff. Kanskje det var særnorskt? 5198510[/snapback] FIFA/Uefa kan gi ham diverse straffer etter kampen, f eks. karantene, bøter. Selv håper jeg på enten fengsel eller utestengelse fra profesjonell fotball på livstid! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 UEFA kan gi spilleren straff hvis de bestemmer seg for å sjekke nærmere på saken. NFF kan ikke gjøre noe med dette. Det er jo en gresk spiller det er snakk om. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Altså, Solli sa vel at han ikke håper det var med vilje, og at det var unødvendig å takle så hardt.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Med tanke på hva United-spillere må stå som eksempel for for denne type hendelser (typ Roy Keane vs. Håland, Rio Ferdinand vs. dopingtest, Wayne Rooney vs. Milton Nilsen), så bør han fyren her absolutt få seg en god karantene, eller en lengre utestengelse, spør du meg. Skal bli interessant å se hva han svarer i de kommende intervjuene iaffal. Forøvrig første gang John Carew har imponert meg i dag. Daniel Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Eulogy jeg har spilt i bedriftsnivå mange ganger, har spilt der siden jeg var 14år ca.. tviler? vel det driter jeg i.. Spiller for tre klubber jeg, huff et ekte lag, og to spiller jeg for moro skyld eller når de trenger meg tviler? vel jeg driter det? Jeg kan bare si at jeg har erfaring Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 UEFA kan gi spilleren straff hvis de bestemmer seg for å sjekke nærmere på saken. NFF kan ikke gjøre noe med dette. Det er jo en gresk spiller det er snakk om. 5198525[/snapback] Du misforstod meg litt Jeg vet at det er UEFA sin sak. Men det jeg lurte på var om de kunne gjør det siden han allerede har fått straff (gult kort) Jeg trakk frem NFF fordi det samme skjedde i Norge. Tror det var en Brannspiller som knakk begge bena i den ene foten. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Goophy spiller du fotball? Ubevisst? nei, etter min erfaring.. når man takler på denne måte, da gjør man det med bevisst.. 5198399[/snapback] Hvor lang erfaring har du? Du er født i 88? Da har du ikke mye erfaring. 5198410[/snapback] Når er skjelbred født? 87? kan knapt si han har mer erfaring... Men hva det hadde med saken å gjøre, vet jeg ikke. Var nok ikke tilsiktet å knekke beinet, men det var tilsiktet med en hard takling som skulle sette en støkk i unggutten. Hadde han trukket seg når han så at det ikke nyttet til noe, hadde heller ikke Skjelbred knukket benet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har klart å knekke bein på folk når jeg spilte fotball ved uhell flere enn en gang, drep meg. Dere overdriver, det er et knukket ben, ikke store greiene i det hele tatt mao. Hadde han røsket av alt som er av sener i kneet eller ankelen kunne dere gjerne mast om det. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Synes Roy Keanes takling var verre! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har klart å knekke bein på folk når jeg spilte fotball ved uhell flere enn en gang, drep meg. Dere overdriver, det er et knukket ben, ikke store greiene i det hele tatt mao. Hadde han røsket av alt som er av sener i kneet eller ankelen kunne dere gjerne mast om det. 5198556[/snapback] At du faktisk skriver dette gjør meg flau... Huff, nå går jeg og legger meg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Dere overdriver, det er et knukket ben, ikke store greiene i det hele tatt mao. Hadde han røsket av alt som er av sener i kneet eller ankelen kunne dere gjerne mast om det. 5198556[/snapback] Så du mener at alle burde sette inn taklinger i maks fart med knottene først i ankelen du da? Edit: Ja stemmer det! Dumme meg glemte det.. Er jo bare en fot så da gjør det jo ingenting.. Endret 23. november 2005 av ErlendRU Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 brakk selv foten for noen år siden i en takling.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Så du mener at alle burde sette inn taklinger i maks fart med knottene først i ankelen du da? 5198601[/snapback] Nja, hvis man virkelig vil skade noen er det bedre å gå for å vrenge kneet. Men når folk skal begynne å mase om at karrieren hans er ødelagt pga. en knukket legg må jeg nesten le litt. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har klart å knekke bein på folk når jeg spilte fotball ved uhell flere enn en gang, drep meg. Dere overdriver, det er et knukket ben, ikke store greiene i det hele tatt mao. Hadde han røsket av alt som er av sener i kneet eller ankelen kunne dere gjerne mast om det. 5198556[/snapback] Det er vel ikke et knukket ben man reagerer mest på her, men hvor overlagt det var. At du klarer å tolke dette som et uhell sier vel mest om din mangel på dømmekraft. Det var vel ingen som reagerte noe særlig (bortsett fra når vi fikk se de forferdelige bildene) da Henke brakk beinet da det var rimelig klart at det var et uhell. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 UEFA kan ikke straffe spilleren siden han fikk gult kort (eksempel på dette er Totti mot Leverkusen i fjor, da han hoppet på Ramelow med strake bein. Totti fikk gult kort og slapp på den måten unna skikkelig straff). Irriterer meg grenseløst disse dumme reglene. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har klart å knekke bein på folk når jeg spilte fotball ved uhell flere enn en gang, drep meg. Dere overdriver, det er et knukket ben, ikke store greiene i det hele tatt mao. Hadde han røsket av alt som er av sener i kneet eller ankelen kunne dere gjerne mast om det. 5198556[/snapback] ... Og du har jo selvfølgelig mer fotballforståelse enn Roar Strand? Jamnfør linken til dagbladet? Uansett var det der stygt, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Goophy spiller du fotball? Ubevisst? nei, etter min erfaring.. når man takler på denne måte, da gjør man det med bevisst.. 5198399[/snapback] Hvor lang erfaring har du? Du er født i 88? Da har du ikke mye erfaring. 5198410[/snapback] Når er skjelbred født? 87? kan knapt si han har mer erfaring... Men hva det hadde med saken å gjøre, vet jeg ikke. Var nok ikke tilsiktet å knekke beinet, men det var tilsiktet med en hard takling som skulle sette en støkk i unggutten. Hadde han trukket seg når han så at det ikke nyttet til noe, hadde heller ikke Skjelbred knukket benet. 5198544[/snapback] Les hva vi har diskutert. Og Skjelbred har nok erfaring enn de fleste her. Er ikke det erfaring å spille i eliteserien? Champions League? For U-landslag? Eh jo. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Og du har jo selvfølgelig mer fotballforståelse enn Roar Strand? Jamnfør linken til dagbladet? 5198620[/snapback] Nei, mine evner som tankeleser er nok noe dårligere enn Roar Strand sine må jeg innrømme. Det var nok ikke noe mer enn et uheldig uhell i kampens hete, hvis meningen var å skade han vil jeg tro grekeren kunne gjort en mye bedre jobb om han ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå