fox Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) WHAT THE FUCK?!?!?!?!? God bedring Skjedlbred den unge , har en flott framtid.. Veit ikke om framtiden vil holde for ham, pga en JÆVLA GREEKER måtte takle ham ned med knott SERIØST! Kan faen meg ikke skjønne åffer den kuk spillern får bare et enkelt gult kort! SE SE SE PÅ BILDET! Og Dommern var 5 meter unna, bare FEM METER... Hva faen? Jeg hater egentlig RBK, og heier VIF.. men situasjonen var faen meg urettferdig! DEn spillern burde få RØDT KORT og brenne i helvete Endret 23. november 2005 av fox88 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ro ned språket litt. Så klart er det synd at han knakk beinet og at grekeren bare fikk gult kort. Det er fortsatt ingenting vi får gjort med det. De fleste husker vel Henke Larsson? Han fikk også en veldig stygg skade. Han kom tilbake. Jeg håper og tror at dette kommer til å gå bra med tiden. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 DEn spillern burde få RØDT KORT og brenne i helvete 5198268[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Den forpulte idioten (håper ikke jeg får warn for det her, til og med kommentatorene på tv kalte han jævla idiot live), fortjener ikke spille en fotball kamp mer i hele sitt liv. En enorm bot bør han også få, fengsel hadde heller ikke vært gærent... Hadde jeg møtt ham ansikt til ansikt akkurat nå, og jeg hadde hatt et balltre, hadde jeg slått ham til det ikke hadde vært noe mere pust i han! Takk for meg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Seriøst, dere overdriver sært mye. Det kunne skjedd med hvemsomhelst, bare et uheldig uhell. Freaks. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Eulogy i fotball kan det skje ja.. at folk blir skadet, men ikke på denne måte som Skjelbred ble! knotta først takling er alltid forbudt, det skal folk aldrialdrialdri gjøre.. Larsson ble skadet ved uhell.. men det ble Skjelbred ikke.. han ble grisetaklet av en jævla greekern jeg gjentar; knotta først takling er ALLTID forbudt. ALLTID! NR 1 regel i fotball; ikke noe knotta først takling Endret 23. november 2005 av fox88 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Helt enig! Sånne forbanna idioter burde aldri fått lov til å røre en fotball!! Han går jo helt bevisst etter beinet til Skjelbred jo!! Jævla tosk!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 knotta først takling er alltid forbudt, det skal folk aldrialdrialdri gjøre.. Larsson ble skadet ved uhell.. men det ble Skjelbred ikke.. han ble grisetaklet av en jævla greekern 5198375[/snapback] Takk for en god latter. Slik må en regne med om en spiller fotball. Det var et uhell, intet mer, lev med det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Vet du hva fox88? Det skal faktisk ikke så mye til å knekke et bein. Det kommer ann på hvordan du lander, hvordan du vrir beinet osv. Det er ikke alltid motspilleren som er skyld i det. Jeg har sett mange få slike taklinger, men de har ikke knekt noe bein. Du trenger ikke gjenta for meg. Jeg spiller fotball selv. Jeg vet godt hva som ikke er lov. Endret 23. november 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Goophy spiller du fotball? Ubevisst? nei, etter min erfaring.. når man takler på denne måte, da gjør man det med bevisst.. Endret 23. november 2005 av fox88 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har f.. ikke ord... Det er bare alt for jævlig. Håper alle norske fotballspillere kaster en fatwa over Stoltidis, så han skader seg på samme måte hvis han noengang møter en nordmann igjen. Makan til ødelegging av Norges største fotballtalent. Det eneste jeg er sikker på, er at Skjelbred kommer tilbake, men om han kommer til å bli like god som han hadde blitt uten skaden, tviler jeg på. Det handler ikke bare om ett år uten trening, det handler like mye om svekkelse av de ferdighetene han nå er i besittelse av. -Hilsen hvertfall-ikke-RBK-supporter... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Goophy spiller du fotball? Ubevisst? nei, etter min erfaring.. når man takler på denne måte, da gjør man det med bevisst.. 5198399[/snapback] Hvor lang erfaring har du? Du er født i 88? Da har du ikke mye erfaring. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 fox88, kom deg på en bedriftsfotballkamp du. Men dere får det til å høres ut som om noen har blitt drept. Er bare et knukket ben, no big deal at all. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 knotta først takling er alltid forbudt, det skal folk aldrialdrialdri gjøre.. Larsson ble skadet ved uhell.. men det ble Skjelbred ikke.. han ble grisetaklet av en jævla greekern 5198375[/snapback] Takk for en god latter. Slik må en regne med om en spiller fotball. Det var et uhell, intet mer, lev med det. 5198386[/snapback] Om du er så trangsynt at du ikke skjønner at dette var noe han gjorde helt besvisst for å ta ut en av Rosenborgs aller beste og viktigste spiller, syns jeg bare synd på deg... Aner ikke om det var planlagt på forhånd eller ikke, men dette var helt klart meningen. Ikke nok med at rbk mister en spiller som Skjellbred, hele laget ble jo rysta av dette, og spilte en elendig første omgang... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 når startet dommerene å gå med mic? Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Goophy spiller du fotball? Ubevisst? nei, etter min erfaring.. når man takler på denne måte, da gjør man det med bevisst.. 5198399[/snapback] Hvor lang erfaring har du? Du er født i 88? Da har du ikke mye erfaring. 5198410[/snapback] har alder noe å si? har alltid spilt fotball.. hverdag i onde og gode dager, hvis du tror at man er "litt ung" da vet man ingen ting? pøh.. Goophy jeg har spilt ofte i bedrift-nivå.. helt gærn der, rett slett brutalt men jeg overlever.. men folk der takler ikke med "knotta først takling..." Endret 23. november 2005 av fox88 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 fox88, kom deg på en bedriftsfotballkamp du. Men dere får det til å høres ut som om noen har blitt drept. Er bare et knukket ben, no big deal at all. 5198413[/snapback] På ein bedriftsfotballkamp er nesten samtlige spelarar i elendig form, drit i kva dei gjer og klarer ikkje berekne taklingane i det heile tatt. Kan ikkje forstå noko anna enn at taklinga på Skjelbred var med vilje. Sett situasjonen mange gongar, og han går ikkje etter ballen i det heile tatt. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/23/450256.html LES! Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 nettopp! den greekern bør bli utvises fra fotball!! ARGH! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Goophy spiller du fotball? Ubevisst? nei, etter min erfaring.. når man takler på denne måte, da gjør man det med bevisst.. 5198399[/snapback] Hvor lang erfaring har du? Du er født i 88? Da har du ikke mye erfaring. 5198410[/snapback] har alder noe å si? har alltid spilt fotball.. hverdag i onde og gode dager, hvis du tror at man er "litt ung" da vet man ingen ting? pøh.. Goophy jeg har spilt ofte i bedrift-nivå.. helt gærn der, rett slett brutalt men jeg overlever.. men folk der takler ikke med "knotta først takling..." 5198420[/snapback] Jeg sier ikke at du er altfor ung at du derfor ikke vet mye. Les hva jeg skriver da gutt. Du har ikke spilt fotball så lenge til at du kan si at du har erfaring. Erfaring fra løkka med gutta? Og du har spilt på bedriftsnivå? Tviler egentlig på det. Og til alle dere andre som mener at det var helt bevisst. Åssen kan dere vite det? Har dere snakket med spilleren? Syns det blir litt teit å si at han gjorde det med vilje, for å sette ut Skjelbred og for å svekke RBK. Jeg var på fotballtrening istad. Jeg ble taklet, jeg fikk et hardt skudd midt i trynet. Det var helt bevisst. Han ville ta livet av meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå