Yoruk Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Topic sier det meste, har kjøpt meg en MX518 mus, som jeg for øvrig er svært godt fornøyd med. Noen tips til gode musmatter for denne musen? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Veldig fornøyd med corepaden min! Ta forøvrig en titt på: Corepad Magna vs Ulti-Mat og Gamer.no og det store musemattemysteriet! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 En kompis av meg har mx518 og bruker steelpad...han er storfornøyd. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Kjøpte eXactmat fra Razer så sent som i dag. Funker bra, i alle fall med Razer Diamondback. Endret 24. november 2005 av XDamage Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Har mx518 selv og bruker Qpad midsense, er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Jeg vil ambefale fUnc, har bare testet den til MouseMan og mx510, men den var nydelig. Ellers er blå tøymatte ett billig alternativ... kanskje en ekstra matte under den blå'e. Har faktisk en kirkens nødhjelp musematte(sitter godt på bordet) Og en maritech(ett firma...fikk det av broderen)musematte over(det ligger ganske bra på musa) Vil helst ambefale plast-musematter, smak og behag, men jeg liker ikke steelpad eller icemat, selv med glides. Jaja, du kan vel lese musematte testen til gamer Her er omtale av fUnc http://gamer.no/art.php?artikkelid=3218 Endret 24. november 2005 av MeSa Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Og er det noen her ute med lasermus, så kommer det snart en ultimate musmatte spesiellt beregnet for lasermøss. Steelpad 5L. Måtte bestille denne. Den gode og trofaste func'en min funket ikke på denna. Bare så dere veit liksom Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 MX1000 + Ikea musematte = digg koster 5kr Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 elkjøp matta å, men blir så sår på håndleddet Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) qpad og er aktuellt! Endret 25. november 2005 av sjur166 Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 mx518 vel kan føye icemat til listen av meget gode matter til denne musa. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 QPad. Stor og fin overflate, og med pads på musen glir den som en drøm. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 De jeg har vært fornøyd med er: -Fata1ty mat -Func Surface 1030 -Corepad Magna Lenke til kommentar
LionEye Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg har flere års erfaring med FPS spill, og har testet mange matter. Icemat er den jeg er mest fornøyd med Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 One Word: Qpad Lenke til kommentar
drugis Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 har q-pad low sense, den rocker fullstendig med MX510 og Razer DB musene mine ein kamerat av meg har steelpad, å den BRÅKER, å i tilleg er den litt liten, og ikkje fullt så bra glid som på Q-pad, ville anbefalt og kjøpe mid sense matta då den ikkje er fullt SÅ stor som low sense Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg kan anbefale Icemat 2econd Edtition over fUnc, Q-Pad, Steelpad 4S, Corepad Magna og Everglide Giganta. Icemat har en unik glid, og støyer ikke nevneverdig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg vil anbefale Allsop Bubble. Meget behagelig, fungerer greit både til MS Intelli 3.0 og Logitech MX510. Veldig digg når jeg ligger i senga og spiller WoW på laptopen, men også ganske god å ha når jeg en sjelden gang kjører opp CS på "den stasjonære, som egentlig kun brukes til musikk og film nå for tiden". Men ja, Allsop Bubble. Aner ikke prisen, jeg bytta min mot ei tøymatte fra Ikea. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Og er det noen her ute med lasermus, så kommer det snart en ultimate musmatte spesiellt beregnet for lasermøss. Steelpad 5L. Måtte bestille denne. Den gode og trofaste func'en min funket ikke på denna. Bare så dere veit liksom 5202185[/snapback] Den skal funke veldig bra med G5, så jeg bestilte en i dag. Endret 16. januar 2006 av Munch Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Og er det noen her ute med lasermus, så kommer det snart en ultimate musmatte spesiellt beregnet for lasermøss. Steelpad 5L. Måtte bestille denne. Den gode og trofaste func'en min funket ikke på denna. Bare så dere veit liksom 5202185[/snapback] Den skal funke veldig bra med G5, så jeg bestilte en i dag. 5445917[/snapback] Er da helt sikker på at jeg leste det et sted, ved at Steelpad hadde spesial konstruert en musmatte ment til lasermus. I så fall jeg har den, og den er utrolig god. Litt stor, men det er bra på en måte, det sure med det er at det ikke går an for meg å whine på at jeg drar musa uttafor matta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå