Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dyrt og importere en nissan skyline med h. ratt?

ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel an på effekt, årsmodell osv..

Har sett GTS-utgaver til 99.000 pluss engangsavgift, får det sikkert billigere også. Men engangsavgifta er ikke akkurat billig.. :)

Evt en GTS 1997 2liter på 130 hester til 49.000 dersom du vil ha "show, no go".. :) Engangsavgifta på denne var vel 50.000..

Lenke til kommentar
Kommer vel an på effekt, årsmodell osv..

Har sett GTS-utgaver til 99.000 pluss engangsavgift, får det sikkert billigere også. Men engangsavgifta er ikke akkurat billig.. :)

Evt en GTS 1997 2liter på 130 hester til 49.000 dersom du vil ha "show, no go".. :) Engangsavgifta på denne var vel 50.000..

5198435[/snapback]

går jo ann å trimme den opp til "for show and go" ;)

Lenke til kommentar
Joda, men det koster fremdeles mye penger om du skal ha den lovlig på skilter med rett effekt..

Dessuten blir det vel fort mye som må byttes dersom man skal ha inn turbo og slikt.

5200636[/snapback]

ja.. :(

men hva vil prisen havne på når den er ferdig registrert osv.??

(tenker da på den billige modellen, uten så mye power)

Lenke til kommentar

GTS 1997 2liter på 130 hester (den jeg refererte til) kom vel på ca 100.000 lovlig på norske skilter.

Et annet eksempel;

http://www.japanauto.no/brukt/biler/M/47M.htm

Innkjøp: 115.000

Engangsavgift: 116.311

Registrering: 20.000

Totalt: 251.311,-

Hva registrering innebærer vet jeg ikke.. Moms og engangsavgift skal jo være betalt, men mulig det må noe papirer eller ombygging til for å få den på norske skilter..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
han skrev bare importere .. ikke registere ..

5207714[/snapback]

1. Derfor nevnte jeg prisen PLUSS engangsavgift i første innlegget (så vet man begge).

2. Det siste innlegget her med kostnadsoversikt, var et svar på ssswopp sitt spørsmål på hva den koster ferdig registrert på skilter.

3. Kan ikke helt si jeg skjønte poenget med den posten..? Jeg svarte på det han spurte om, pluss noe tilleggsinformasjon.. Er det negativt og påklagelig..?

Lenke til kommentar
han skrev bare importere .. ikke registere ..

5207714[/snapback]

1. Derfor nevnte jeg prisen PLUSS engangsavgift i første innlegget (så vet man begge).

2. Det siste innlegget her med kostnadsoversikt, var et svar på ssswopp sitt spørsmål på hva den koster ferdig registrert på skilter.

3. Kan ikke helt si jeg skjønte poenget med den posten..? Jeg svarte på det han spurte om, pluss noe tilleggsinformasjon.. Er det negativt og påklagelig..?

5208704[/snapback]

nei!!

du gjør som alle andre burde/kunne ha gjort!

bare fint at du gjør det synes jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...