opticus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg sliter litt med hvor jeg skal poste dette, og hva i alle dager som er feil, her er hvertfall resultatet av feilen denne feilen kommer når jeg blar fra side til side i en post, plutselig er alt helt fucked Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Flyttes fra hardware.no til tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
pej Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette later til å være det velkjente problemet som oppstår i IE6 når det blir postet for brede bilder i en tråd. Det skal ha blitt fikset, og jeg klarte heller ikke å reprodusere feilen når jeg åpnet samme tråd i IE6. Kanskje noen andre kan ta en titt i den aktuelle tråden med IE6 og HW-skin, og se om de klarer å reprodusere feilen? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 ser ut som det ordner seg om jeg velger hardware.no dynamisk skin, men med hardware.no skin kommer feilen ved å gå til side 24 -> 23 -> 22. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg