Nautilus Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg har lite problem i cs! Når jeg skal se meg rundt med musen må jeg bevege musen littegrann føre den "svarer"? En kamerat av meg sier det er en kommando som man kan skrive i snarveien til Half-Life så det forsvinner, vet noen om den, eller lignende? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Dvs. at du må bevege den hele tiden for at den skal reagere? Kulemus? Høres ut som du har lort i musa, rens den! :smile: Lenke til kommentar
Pojk Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Eg tror at det kan ver at du bruge Direct 3d, skift øve t Open GL så ska det fiksas... Lenke til kommentar
Skello Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 enig prøv med opengl vist det ikkje funker så synst eg og huske nokken kommadoa :smile: Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 har du langt inn drivere til musa... hadde sammme problem på morrowind, det virket som figuren var full, men det ble etter jeg la inn nye musdrivere hvis ikke kan det være skjermkorte, hvilket skjermkort er det du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå