IV Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har en cpu liggende, uten eske. Jeg vet ikke hvilken socket det er, men en er helt uten pins... (evt veldig få...) Er det en spesiell inte-cpu som ikke har pins, eller kan det være mange...? Lurer på å kjøpe et hovedkort som passer å få den opp å gå, seh.... Lenke til kommentar
Dizzie_rascal Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Har hørt at på nye 775 så er pins flyttet til socketen. Endret 23. november 2005 av Dizzie_rascal Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 PII hadde vel noen prosessorer på LGA528-sokkelen. Sjekk ut prosessorlisten på intel.com, står nok der. Lenke til kommentar
roac Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det eneste jeg kan komme på er Slot-1 som ble brukt på Pentium II og III, den har i steden kontakter som minner om de på et PCI (eller snarere ISA) innstikkskort. Evt så vet jeg at det finnes SMD-varianter av prosessorer, som f eks 486GX, men jeg vil ikke tro at det noe sånt du har liggende Men, siden du har prosessoren, kan du ikke legge ut et bilde av den eller skrive av evt tekst som står på prosessoren, så finner vi sikkert ut hva det er Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 står det noe skrevet på cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå