Zyb Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hei! Etter jeg installerte Norton internet security 2005 her om dagen ble pcn helt merkelig. Plutselig kan et hvilket som helst program oppta absolutt all CPU slik at systemet er på kanten til å gå i stå. Etter kanskje 5 min med slik oppførsel går den tilbake til normal oppførsel. Hva kan være galt? PC: Compaq EVO4000 Pentium 4 2,0 gHz ASUS et eller annet skjermkort 128MB DDR 1024 MB ddr RAM crucial PC 2100 EEC Compaq hovedkort OS: win xp pro engelsk versjon Om noen må vite mer, så bare spør så skal jeg prøve så godt jeg kan å svare. Takker for svar! Endret 23. november 2005 av Zyb Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Synes selv at Norton ble for ressurskrevende, så jeg har byttet til Avast Anti Virus (gratis), men det er sannsynligvis ikke din installasjon av NAV 2005 som er årsaken. Bruk Antispywareprogram; AdAware Personal Ed. er gratis, og CCleaner er effektiv på fjerning av komponenter som gjør PC treg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er det lenge siden du formatérte pcen? Lenke til kommentar
Zyb Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har installert Norton IS 2005 på to andre maskiner med ypperlig resultat. Disse er begge selvbygde maskiner, og merket kun den normale ytelsesnedsettelsen etter installasjon. Med tanke på formatering så gjorde jeg nok dette for ca 8-9 mnd siden. Pc'n brukes kun til jobb, så nedlasting og installering av suspekt programmvare skjer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå