indahla Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har en XBOX stående i stua ønsker å koble denne på nettet. Men, jeg vil unngå å trekke kabel fra et annet rom (kabelmodemet står). På kabelmodemet har jeg koblet en trådløs router (D-link). Er det mulig å gjøre følgende?: Sette opp en annen trådløs router (3Com) i stua som tar imot signaler fra D-link'en og deretter koble en kabel fra 3Com'en (det er en 4 porters trådløs router) til Xbox'en. Hvis ikke, finnes det noen andre løsninger for å få Xbox'en på nett uten å trekke kabel hele veien. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 du må slå på wds. men begge 2 må støtte wds da. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2005 Jeg har D-link 624+ og en 3Com Office Connect 3CRWE51196 men kan ikke finne noe om WDS på noen av de... Er det mange routere som har dette? Lenke til kommentar
Expoze Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg har D-link 624+ og en 3Com Office Connect 3CRWE51196 men kan ikke finne noe om WDS på noen av de... Er det mange routere som har dette? 5207071[/snapback] Cerveza som i AAO osv?? Vel, i alle fall. Har du sjekket for firmwareoppgraderinger for disse to boksene. Det kan jo være de har implementert dette i ettertid?? Alternativt, kan du bruke en pc som bridge. Om du har en ekstra, som har trådløst og kabel nettkort Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg har en MCE pc (med trådløst nettverkskort) stående ved siden av XBOX'en. Kan jeg koble xbox'en til ethernet kortet på denne (det er jo ledig) og få det til å fungere? Hvordan setter jeg det opp? Endret 8. desember 2005 av cerveza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå