AK47 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg leier for tiden serverplass hos Globat. De hadde et album-opplegg som så bra ut, men som i praksis ble for tungvint, da man ikke kan bruke FTP til å laste opp bilder. Jeg får ikke lagt ut mer enn to bilder om gangen, og da må jeg vente til de er ferdig lastet opp, for så å legge ut to nye osv. Dette tar tid hvis man skal fylle opp fem gigabyte Vet noen av dere om gode albumprogrammer? Jeg skulle gjerne ha tilfredstilt følgende krav: - Databasekompatibel, hvor det også kan legges stikkord, tittel etc. for hvert bilde - Mulighet for å legge opp forskjellige mapper. - Mulighet for å passordbeskytte enkelte mapper. - Og enda bedre, om det er mulighet for å passordbeskytte å se annet enn småbilder. - Må takle noen hundre, ja tusen bilder. - I beste fall mulighet for å tilpasse med eget design. Kort sagt skal jeg selge bilder. Det er det jeg jobber med i dag. Men det er bare en begrenset kundegruppe som har tilgang, og jeg har hele tiden oversikt om de tar bildene i bruk. Hadde det i tillegg vært mulig å legge inn handelsløsning, hvor man må betale for å få full størrelse, ville det vært helt rått. Noen som vet? Endret 23. november 2005 av AK47 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 CooperMine er sikkert det du trenger. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://gallery.menalto.com tilfredstiller nesten alle dine krav, men det er ikke et program, det er en publiseringsløsning. Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du kan bruke JAlbum eller adobe photoshop. Men der er det bare ferdiglagde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå