Gå til innhold

Følger det med kjølepasta på denne cpuen ?

BeNeFit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke ferdig på montert. Hadde det vært så ville det uansett vært bedre å byttet. Har 3800+, men husker ikke at det følger med heller. Men gjør det det så er det en som funker ok. Legg i de ekstra få kronene og kjøp DENNE AC5.

Da har du i lang tid fremover også. Er kanskje den beste på markedet. Har du skjermkort med vifte, så er det også lurt å bytte ut som er der også.

Men endre emnefeltet fort, ellers så blir denne posten stengt.

Lenke til kommentar
Er det forsvarlig og bruke cpuen uten kjølepasta da ? står ikke noe om pasta i manualen..

5197907[/snapback]

Trengte ikke noe pasta utenom da jeg monterte min 3800 boxed, så det er liten grunn til å tro at det er noen forskjell på 3700. Synes i grunnen løsningen som følger med kjøler helt greit, men den er ikke direkte stillegående, så skal du først bytte kjølepasta kan du like godt bestille en mer stillegående vifte også. Det er ikke så dyrt. :)

Lenke til kommentar
Det skal nok gå helt greit, for ellers ville de jo ikke satt pad'en der i utgangspunktet. På den andre sida, så får du mye kjøligere (da stabil og lengre levetid) prosessor, enda om det er skjermkort eller CPU.

5197950[/snapback]

ok. jeg tenker og bygge pcen nå, og når jeg får pastaen i posten så slenger jeg den på. skal vel gå bra det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...