BeNeFit Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) `Hei. Lurer på om det er kjølepasta på denne fra før av, eller om man må ha det på selv ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309484 Endret 23. november 2005 av BeNeFit Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjølepasta på hva? Gjerne si hva, vi er ikke tankelesere Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 ingen som har den cpuen og kan svare meg på det ? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Det følger med, men vet ikke om det er på. Endret 23. november 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det er ikke ferdig på montert. Hadde det vært så ville det uansett vært bedre å byttet. Har 3800+, men husker ikke at det følger med heller. Men gjør det det så er det en som funker ok. Legg i de ekstra få kronene og kjøp DENNE AC5. Da har du i lang tid fremover også. Er kanskje den beste på markedet. Har du skjermkort med vifte, så er det også lurt å bytte ut som er der også. Men endre emnefeltet fort, ellers så blir denne posten stengt. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har kjøpt meg ny pc, og skal bygge den imorgen.. Er da veldig rart og irritende om det ikke følger med pasta. Da må jeg bestille det og kan ikke bygge før jeg får det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det er en heatpad på kjøleren. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 vil det si at man ikke trenger pasta da ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 vil det si at man ikke trenger pasta da ? 5197828[/snapback] Igrunn ikke. Men AC5 vil gi bedre resultater. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Er det forsvarlig og bruke cpuen uten kjølepasta da ? står ikke noe om pasta i manualen.. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det skal nok gå helt greit, for ellers ville de jo ikke satt pad'en der i utgangspunktet. På den andre sida, så får du mye kjøligere (da stabil og lengre levetid) prosessor, enda om det er skjermkort eller CPU. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er det forsvarlig og bruke cpuen uten kjølepasta da ? står ikke noe om pasta i manualen.. 5197907[/snapback] Trengte ikke noe pasta utenom da jeg monterte min 3800 boxed, så det er liten grunn til å tro at det er noen forskjell på 3700. Synes i grunnen løsningen som følger med kjøler helt greit, men den er ikke direkte stillegående, så skal du først bytte kjølepasta kan du like godt bestille en mer stillegående vifte også. Det er ikke så dyrt. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Det skal nok gå helt greit, for ellers ville de jo ikke satt pad'en der i utgangspunktet. På den andre sida, så får du mye kjøligere (da stabil og lengre levetid) prosessor, enda om det er skjermkort eller CPU. 5197950[/snapback] ok. jeg tenker og bygge pcen nå, og når jeg får pastaen i posten så slenger jeg den på. skal vel gå bra det ? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeppz, det skal nok gå greit. Men da kan du like gjerne kjøpe med deg no isopropanol på nærmeste bensinstasjon eller malingsforetning elns med det samme også, så slipper du å stresse så mye med det pad-greiene som er no herk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå