stigsen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei, DVD-brenneren min kan brenne CD-R plater. Jeg kan se Orginale og brente dvd filmer på den.. Men den vil IKKE lese, eller skrive på tomplater. Har prøvd med både + og - plater.. Hva kan være galt her? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hva slags brenner har du og brenne program Lenke til kommentar
stigsen Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Bruker nero 6. vet ikke helt hvilken brenner jeg har, men den fungerte helt fint for en liten stund siden.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bruker nero 6. vet ikke helt hvilken brenner jeg har, men den fungerte helt fint for en liten stund siden.. 5197487[/snapback] det er en fordel at du vet hva slags brenner du har viss du vil att folk skal hjelpe deg. bruk dette programet her så får du all imformasjon om din pc EVEREST Home Edition 1.51 http://itpro.no/download.php?op=getit&lid=713 Lenke til kommentar
stigsen Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 lite-on dvd+rw ldw-401s det er navnet på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå