Gå til innhold

Erfaringer med Omega drivere?


Sevenord

Anbefalte innlegg

Jeg innbiller meg at det er mere kraft å hente fra laptopen min (Pm 1,8mhz, X600, 512 ram). Jeg prøvde da å oppdatere skjermkortdriveren, noe som ikke var mulig pga maskinen ikke støttet den.(fra www.ati.com) Det har seg vist slik at det er laptop-produsentene som må tilpasse driverne. Eller noe i den dure..

 

Uansett.

 

Jeg har tidligere hatt en Elitegroup med radeon9000, der la jeg inn noen uoriginale drivere, som(tror jeg) førte til at skjermkortet tok kvelden.

 

Så spm er om det er fare for det, om jeg legger inn Omega sine skjermkortdrivere? Hvor stor er sjansen liksom? Eventuelt har dere andre drivere som er safere?

 

Maskinen er en Multinote Compal Mal5.

 

Jeg er ute etter litt erfaringer og meninger rundt dette...

 

Håper på litt respons :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tidligere hatt en Elitegroup med radeon9000, der la jeg inn noen uoriginale drivere, som(tror jeg) førte til at skjermkortet tok kvelden.

Jeg sitter med min laptop med radeon9000 med omega jeg nå...fungerer ypperlig! (kult at jeg kan spille BF2 :lol:)...det er bare at Maya ikke er så særlig glad i de driverene, ellers er de knall!

Lenke til kommentar
Sesteen: De fungerer fint de. Men de har en mulighet for at du kan overklokke, og da kan skjermkortet ta kvelden om du gjør det.

 

Jepp, da er jeg klar over (og til en viss grad lært av erfaring) at ting kan ta skade. Men jeg driver ikke på med slikt på en stakkars laptop ;)

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...