deep750 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei, har en medion som jeg skal oppgradere minne på. har idag 1 brikke på 256mb, og skal sette inn en ny brikke på 512mb i tillegg. Trodde at det bare var å åpne luken under maskina, og sette inn brikka der, men det var allerede opptatt der. vil det si at jeg må sette inn brikken under tastaturet? hvordan får jeg tilgang til porten der? hva må jeg åpne for å komme til? fint om noen enten har en link eller en god oppskrift deep Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Så det var faktisk ikke to spor under lokket du tok av? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) så ikke så veldig nøye etter om det var annet spor der og, men virket ikke som det var plass til to brikker der...plassen var ganske bra tilpassa 1 brikke skal åpne og sjekke igjen..tilbake om få min... Endret 23. november 2005 av deep750 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 var bare et spor... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 ingen som vet hvordan man får tilgang til minneporten under tastaturet? hvilke skruer som må skrus opp osv? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 ingen som vet hvordan man får tilgang til minneporten under tastaturet? hvilke skruer som må skrus opp osv? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Minneoppgradering pleier å stå i brukermanualen, selv på laptoper for tiden, så sjekket der? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er sikkert best å sjekke manualen som du har fått tips om. Og det at du har en Medion hjelper ikke stort. Jeg har også en Medion, og der sitter det to minnebriker under lokket. Hvis det bare er en brikke undre lokket på din maskin betyr det antakeligvis at den andre brikken er fastmontert og ikke er utskiftbar. Jeg tror det er slik på endel kompakte maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå