Lorang-Dahl Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hei! Jeg har en Nec ND-3520A (som er fin, og brenner godt). Jeg har holdt på å lage en DVD i et program som heter homeDVD-photos. Når jeg skulle brenne, ville den ikke, så jeg testet en funksjon som var noe ala "vi prøver å bytte til våre egne drivere, så ser vi hva som skjer" nå kommer ikke brenneren opp i win, enda jeg prøvde "restore drivers" i respektive program. Device manager rapporterer at brenneren, og noe den kaller "uz540q ibx361k scsi cdrom device" har feilkode 32. "A driver (service) for this device has been disabled. An alternate driver may be providing this functionality. (code 32) jeg har prøvd å uninstallere begge, men de kommer opp med samme resultat etter boot. Roolback driver funker ikke. Jeg har prøvd å uninstallere drivere, med samme resultat. Den finner samme drivere tilbake. Mistenker at selve feilen ikke ligger i selve brenner-installasjonen, men en annen driver, som ligger utenom. Noen som vet om jeg kan bytte noen drivere et annet sted, eller hva jeg nu skal gjøre? reinstallere ASPI-drivere? win xp pro sp2, engelsk nec ND-3520A På forhånd takk, Christoffer Edit; Mulig det ordnet seg med en system restore, finner det straks ut (testbrenne noe) Endret 23. november 2005 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) En System Restore fikset dette! (hadde heldigvis et point fra tidligere i dag) Consider case closed! Takk for hjelpen Endret 23. november 2005 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå