Gå til innhold

BF2 starter ikke etter patch 1.12.

Anbefalte innlegg

Nå installerte jeg 1.12 patchen, for å ha den klar til i morgen.

Startet spillet, men så gikk det galt.

Det hopper bare rett ut til Windows etter et par blink i skjermen.

Noen som har noen tips, bortsett fra å reinstallere hele BF2?

(spark bak til Dice, som nok en gang presterte å lage en problem-patch)

(og til leif.)

EDIT:

Nå funker det. :)

Hjalp visst å legge inn patchen på nytt.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

etter jeg prøvde å installere 1.12-patchen gikk som sagt alt skeis, re-installerte nå, og prøvde å åpne spillet uten å patche det på noen måte, og nå funker ikke det heller...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Funker ikke den heller... Greier først ikke å installere (patching failed), men det brydde jeg meg ikkeno om ettersom jeg har fått det på alle patchene, så prøver jeg å installere på den andre måten (local settings/temp osv osv...), men nå vil ikke den teknikken funke heller...

Hvordan er det mulig for noen så godt betalte folk å lage et så bedritent patchsystem?

Lenke til kommentar
Funker ikke den heller... Greier først ikke å installere (patching failed), men det brydde jeg meg ikkeno om ettersom jeg har fått det på alle patchene, så prøver jeg å installere på den andre måten (local settings/temp osv osv...), men nå vil ikke den teknikken funke heller...

Hvordan er det mulig for noen så godt betalte folk å lage et så bedritent patchsystem?

5216453[/snapback]

Samma problemet her.. Blir så irritert. Prøvde å reinnstallere spillet også, men ble ikke noe bedre av det gitt.. Dice skjøt gullfuglen med BF2, men må nok antakeligvis justere siktet ett par knepp med patchene sine.. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

FIKSA DET! :grin::thumbs:

Så mye fiksing som måtte til at det er helt villt..

1. lage ny konto "eilert"

2. installere alt på nytt (noe jeg gjentok 3 ganger før det funka skikkelig) i default folder'n.

3. Gå inn i regedit og endre 2 forskjellige referanser til bf2... Litt skummelt å mekke på filer som ligger under software/microsoft/windows, men det gjorde susen!

Mye stress..

Lenke til kommentar
3. Gå inn i regedit og endre 2 forskjellige referanser til bf2... Litt skummelt å mekke på filer som ligger under software/microsoft/windows, men det gjorde susen!

5217283[/snapback]

Har du mulighet til å beskrive litt mer nøyaktig hva du gjorde her så hadde det vært fint  :)

Endret av tjall
Lenke til kommentar
Nå installerte jeg 1.12 patchen, for å ha den klar til i morgen.

Startet spillet, men så gikk det galt.

Det hopper bare rett ut til Windows etter et par blink i skjermen.

Noen som har noen tips, bortsett fra å reinstallere hele BF2?

(spark bak til Dice, som nok en gang presterte å lage en problem-patch)

(og til leif.)

EDIT:

Nå funker det. :)

Hjalp visst å legge inn patchen på nytt.

5197123[/snapback]

Hadde samme problem med de første patchene:) du har sikkert lest om det =) Og da fant jeg ut at jeg måtte gjøre det på egenhånd og da mener jeg at jeg måtte ta patchen og flytte maper og some shit.....det gikk med den andre patchen med da kom den tredje fff da orket jeg ikke mer.....etter få uker shiftet jeg windows fra home edition til profesional.....og da gikk det som smurt:)

Lykke til brou :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...