Gå til innhold

Ny DVD-utgivelse av de gamle Star Wars filmene?

Hr. Jenssen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det berre er ein versjon utan ekstramateriell. Spesifikasjonane er identiske til den pakken som allerede har vært på markedet ei stund. Eit forsøk på å tene meir cash sikkert.

Vil ha siste triologien eg :yes:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Men hvorfor i huleste kommer han med en versjon med og en versjon uten bonus-disc'en da? Er det virkelig sånn at noen er skikkelig MOT en bonus-disc? Hadde vært greit om han liksom hadde kommet med en pakke av de utvidede versjonene og en uten de utvidede versjonene av filmene (om det hadde vært noen slike utvidede versjoner da), slik som LOTR-trilogien, men herregud da!

Føler at dette er et av George Lucas nyeste og grådigste triks for å suge ut pengene våre altså. Selvfølgelig MÅ vi jo ikke kjøpe denne pakken og den andre, men hvem vil nå ha den uten bonus-disc foran den MED bonus-disc - Spesielt når de faktisk har samme pris? Og hvorfor kommer han med en slik utgivelse ETTER han kom med den med en ekstra disc?

Back To The Future kom jo ut på nytt nå, og de hadde bedre bilde og mer bonusmateriale enn den forrige boksen, så den kan jeg se at det er en verdi å kjøpe, men denne pakken her.... :hmm:

Lenke til kommentar

Oj, dæven, enn om det hadde vært det! :dribble:

Men jeg tviler sterkt på det. Han kommer nok ikke med den før om en god stund. Nå sier han selv at han ikke skal komme med re-releases av de tre gamle filmene i originalt format, men vi kjenner vel alle George såpass at vi vet han alltid er sulten på litt mer penger, eller hva? ;)

Hadde vært fint med en re-release av de aller første versjonene, men jeg bryr meg ikke så alt for mye. Har de tre gamel på VHS her. Kjøpte av en person på QXL for en hundrings. Ikke opptak. De er originale. Gjett så fine over-bilder det er der da! :love:

EDIT: Vet ikke om det kan regnes som noe direkte bevis, kan jo alltids hende at det bare er Play som ikke er informert helt riktig, men jeg legger det nå frem like vel...

Begge de to samlepakkene har varighet på ca. 6t og 5min. Skal vi tro varigheten betyr det at det er de samme filmene, da de aller første versjonene varer en stund kortere.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Ikke med det første, nei. George Lucas liker å komme med et korn av gangen, slik at han kan tjene masse penger. Når han merker at han begynner å etter hvert selge dårligere, slipper han ut et nytt frø. Slik fortsetter han.

Jeg tror nok at han først kommer med den nye trilogien som en boks.

Dessuten kan det godt hende at han ikke vil komme med en box med alle seks filmene. Kan hende at han tenker som meg, at den nye og den gamle trilogien egentlig her helt uavhengig hverandre, og at det ville være som å sette sammen Once Upon A Time In The West og Fistful Of Dollars i en boks, bare fordi det er Sergio Leone som står bak.

Jeg håper nå ikke det kommer en sixology, og om den kommer så skal nok ikke jeg skaffe den.

Lenke til kommentar
Dessuten kan det godt hende at han ikke vil komme med en box med alle seks filmene. Kan hende at han tenker som meg, at den nye og den gamle trilogien egentlig her helt uavhengig hverandre, og at det ville være som å sette sammen Once Upon A Time In The West og Fistful Of Dollars i en boks, bare fordi det er Sergio Leone som står bak.

Jeg håper nå ikke det kommer en sixology, og om den kommer så skal nok ikke jeg skaffe den.

5206606[/snapback]

Fint for deg, men filmane har ein samanheng, faktisk ein ganske stor samanheng. Det at folk liker dei 3 første best og synest dei tre siste er noko dritt betyr ikkje at dei ikkje har noko med kvarandre å gjere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...