Nauz Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei! jeg sitter nå her med mitt gamle MSI kt6v og en athlon xp2600+.. har nå en "dårlig" kjøler fra glaidatech som ikke akkurat gjør så god jobb.. så skal ha ny kjøler! men har store problemer med å finne noen.. for hvis man ser på msi kt6v kortet mitt(se bilde) er ikke de" 4 små" skrue hulla der så får ikke festa alt av kjølere.. budsjett: ca 300-400kr.. hadde vært kjekt om kjøleren kunne blitt brukt på et 939 hk litt senere, men det er ikke noe krav! skal foresten klokke cpu en litt har jeg planer om, så må ha en ganske "god" kjøler.. og støynivået må ikke være for høyt! på forhånd: takk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Flyttes fra CPU til Kjøling - luft. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva med denne kjøleren kombinert med en f.eks. Papst vifte 92mm på 23 dB? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Hva med denne kjøleren kombinert med en f.eks. Papst vifte 92mm på 23 dB? 5208897[/snapback] takk for svar etter å ha lest noen tester og slikt så har jeg fått et virkelig bra inntrykk av denne kjøleren, ikke bare ytelsen er god men også utsende, samt det er mulighet for 2stk 9cm vifter..(evt: stk av denne) men er det sikkert at kjøleren vil passe på mitt hk? og hvordan festes den? siden jeg først er i gang kjøper ejg meg en tube med noe skikkelig pasta,så hva er da "noe å satse på"? er artic silver 5 ok? hørt mye bra om det... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) pga manglende skrue hull på hk er det knapt med kjølere som passer på mitt hk men det finnes i hvertfal en kandidat. med en meget god kjøleevne, og et ganske find design spør du meg, jeg snakker da om Denne herligheten fra TT. som i følge flere tester er en skikklig god kjøler så går for den, samt en papst vifte på 92mm.. og blir nokk til artic silver 5 kjølepasta og.. noen som har noen andre alternativer, eller har noe å legge til? Endret 4. desember 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå