Gamerone Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei=) Skjermkortet mitt er så sinnsykt varmt når jeg spiller! Rundt om 70 grader!! Sinnsykt varmt! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få ned temperaturen til vanlig temperatur?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvilket skjermkort har du da? Man kan lett kjøpe kjølere som kan erstatte den gamle viften/kjøleren Lenke til kommentar
Gamerone Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har et GeForce 6800 ultra 256 mb... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hva slags skjermkort har du? Har du overklokket skjermkortet? Hvordan er luftsirkulasjonen i maskinen din? Jeg må først vite det jeg har spurt om, før jeg kan hjelpe deg videre. Edit: 6800 ultra er nok så varm som du beskriver. Hvis man har stockkjøler på, blir load temperaturen lett 70 grader. Ikke så uvanlig. Kjølepastaen som kommer med gpu'ene er som vanlig av dårlig kvalitet. Skal du ha full utbytte av pasta så bør du gå for arctic silver 5. Så kan du montere enn zalman eller arctic cooling kjøler. Det vil nok gjøre susen for tempen din. Endret 23. november 2005 av samye83 Lenke til kommentar
Gamerone Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Vet ikke hvordan man overclokker men skulle gjerne vist det MNe har du noen sider hvor jeg kan få kjøpt de nødvendige komponentene eller?? Endret 23. november 2005 av Gamerone Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 GAMERONE: Hvorfor spør du egentlig om for varmt skjermkort? ..Ser jo at du har 2 tråder om "ny-pc". Så hvorfor lurer du på varmen på skjermkortet nå hvis du skal kjøpe ny? Lenke til kommentar
Gamerone Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 GAMERONE: Hvorfor spør du egentlig om for varmt skjermkort?..Ser jo at du har 2 tråder om "ny-pc". Så hvorfor lurer du på varmen på skjermkortet nå hvis du skal kjøpe ny? 5196964[/snapback] Spør for broren min men....Han har ikke bruker her så spørr for han... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 GAMERONE: Hvorfor spør du egentlig om for varmt skjermkort?..Ser jo at du har 2 tråder om "ny-pc". Så hvorfor lurer du på varmen på skjermkortet nå hvis du skal kjøpe ny? 5196964[/snapback] Spør for broren min men....Han har ikke bruker her så spørr for han... 5196968[/snapback] Ok, daså DENNE skjermkort -kjøleren er veldig god, flere jeg kjenner har denne og er kjempefornøyde! Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjølepasta: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16955 Skjermkort kjøler: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26501 Skjermkort kjøler: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27027 Pass på at kjøleren til arctic cooling kun er for 6800 serien. Mens zalman sin kan man bruke på de fleste skjermkortene. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 6800GT-kortet mitt klokket til Ultra ligger på rundt 63-65 grader etter noen saftige spillerunder. Det har funket fint i over 1 år nå, for meg iallefall. Det er ikke allverdens for et grafikkort, men hvis du føler 70C er for mye, invester i en kjøleløsning. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 OT: Mitt "Sapphire Radeon 9600 Pro Advantage 256 MB"(ja jeg vet det er dårlig, og ja jeg skal oppgradere ) holder 36grader(idle) med stock -kjøler. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 GAMERONE: Hvorfor spør du egentlig om for varmt skjermkort?..Ser jo at du har 2 tråder om "ny-pc". Så hvorfor lurer du på varmen på skjermkortet nå hvis du skal kjøpe ny? 5196964[/snapback] Spør for broren min men....Han har ikke bruker her så spørr for han... 5196968[/snapback] Ok, daså DENNE skjermkort -kjøleren er veldig god, flere jeg kjenner har denne og er kjempefornøyde! 5196986[/snapback] Eller kjøp den samme kjøleren 100 kr billigere her: www.shg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå