Gamerone Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hei=) Har en mengde med spørsmål om kabinetter=P Kan ingenting om det og må jeg ha nytt uansett Hvordan vet jeg at kabinettet passer til pcen min og hvilke kabinetter er "spille kabinetter" (forslag??) Hva slags tilbehør bør jeg kjøpe for å få en kald og stillegående pc=P? Enybegynner så dete høres vel litt dumt ut for dere . Takk for alle svar Gamerone Endret 23. november 2005 av Gamerone Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) For å finne ut om "det" kabinettet passer til pcen din er ikke vanskelig, eneste du trenger å gjøre er å finne ut hvilket formfaktor du har og hvor mange cd-rom/hardisker du har. ..For å få kjølig kabinett så er det bare å kjøpe vifter, men husk at du må sjekke om de passer først! (altså om hvor lengden/bredden er) Endret 23. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan vet jeg at kabinettet passer til pcen min og hvilke kabinetter er "spille kabinetter" (forslag??) 5196873[/snapback] Hvis du kjøper et kabinett med ATX-formfaktor (det står som regel merket med ATX i produktbeskrivelsen) passer det nesten helt sikkert. Hvis du forteller hva slags hardware du har kan du nok få et klarere svar. Spillmaskiner behøver ikke noe spesielt kabinett. For å finne ut om "det" kabinettet passer til pcen din er ikke vanskelig, eneste du trenger å gjøre er å finne ut hvilket sokket du har og hvor mange cd-rom/hardisker du har. 5196935[/snapback] Socketen har ingenting med kabinettet å gjøre. Det er som sagt i hovedsak formfaktor som teller, og så må du selvsagt kjøpe et som har plass til all hardwaren, f.eks 5.25"-enheter som du nevner. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) For å finne ut om "det" kabinettet passer til pcen din er ikke vanskelig, eneste du trenger å gjøre er å finne ut hvilket sokket du har og hvor mange cd-rom/hardisker du har. Socketen har ingenting med kabinettet å gjøre. Det er som sagt i hovedsak formfaktor som teller, og så må du selvsagt kjøpe et som har plass til all hardwaren, f.eks 5.25"-enheter som du nevner. Mente selvførgelig formfaktor, om det er atx(som det antagligvis er). At jeg klarte å si "sokket", kanskje jeg har sett for mye i kategorien "CPU/Prosessorer" Endret 23. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå