SideburnsKongen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Agree mr.nauz, tt tsunami.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Synes dette er fett jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Synes dette er fett jeg 5202864[/snapback] Joda fett det, men tviler på at man kan ha no pc inni der akkurat ; p Ell går sikkert ann med alt smått som finns i dag, litt vanskelig men. Jeg tenker på "standard" kabinetter da men han har bestemt seg som sagt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 litt små style fra microplex: blå 30cm katode(2stk av den) katode basic kit og så for bare 40kr får man sound controll som man kan bruke til å skru av på katodene, sette de på"blinke modus" eller det "kuleste" de blinker i takt etter musikken ved hjelp av en innebygd mic(dette fungerte faktisk overaskende bra).. har denne selv og til 40kr så er det nesten ille og ikke slenge den med på "lasset".. Microplex har også et stort utvalg av etcher, som man enkelt setter på side vinduet (eller andre steder).. HER er en liten fin guide til hvordan man fester etchene(i tilfelle man ikke skjønner det selv ) og når det gjelder viftestyringa er jo Cooler Master Aerogate II en knall styring;) ser bra ut, kan bytte led farge på "bakrunds" belysningen, temp måler, og det er en liten vifte innebygd i selve styringa! er temp måller og"auto"matisk vifte kontroll som setter opp speeden på viftene dersom tempen over stigeer et vis "antall" grader, man kan bytte farge på "beylysningen" på displayet mellom :blått, rødt, grønt eller rosa. og det er også en liten vifte som er festa på baksiden av viftestyringa.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Så ikke denne tråden før nå, var så mange nye tråder her, men det er det han har tenkt på ja, Katoder og basic kit seff, pluss noen vifter, han bryr seg visst ikke om bråk, men jeg vil anbefale han å legge i til MIST vifter ; p Veit hva Sound Control er, har det selv;D Veit ikke om han gidder ha det, men kan lufte det for han Takker for svar (Det er ei stund sia men det er aldri for seint å svare ) Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå