øyvind lj Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mitt problem er bare hvilket trådløst nettverkskort jeg skal velge? Valget står mellom kortene jeg har listet opp nede siden det er de jeg kan velge mellom til den nye datan jeg skal kjøpe fra netshop.www.netshop.no Det er viktig at kortet er stabilt, prisen har ikke noe å si. Her er nettverkskortene: -3com trådløst PCI-kort a/b/g med antenne 11-54mbps -D-link DWL-530 PCI trådløst nettverk. 108mbps, trimode dualband,ekstern anten. -D-link PCI trådløst nettverkskort 54mbps, Tri-mode dualband, ekstern antenne -D-link trådløst PCI-kort Xtreme G 108mbps. 802.11g. extended range -D-link trådløst PCI-kort Xtreme G+ 54mbps, 802.11g -Linksys Wmp54g trådløst PCI-kort 54mbps 802.11g/b -SMC EZ Connect wireless G PCI 108mbps 802.11g/b avtagbar antenne -SMC EZ Connect wireless G PCI 54mbps 802.11g/b avtagbar antenne PS: Har det mye å si at router og kort er av samme produsent? Routern min er ihvetfall 3com office connect wireless 11g cable/DSL Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Har brukt 3Com kortet i over 1 år - ingen problemer så langt og et genialt kort - veldig god dekning og finner lett tilgjengelige nett. Ville absolutt ha kombinert dette kortet med 3Com routeren som du allerede sitter på. Da har du en mer "samlet" pakke og sjansene for at du slipper komp. trøbbel minsker... Endret 23. november 2005 av geoartic Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Selv går jeg alltid for linksys så og si... Men Dlink har jeg dårlig erfaring med, både router og klient kort, noe som også kan bekreftes om du søker litt på forumet. Lenke til kommentar
øyvind lj Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) oki, takk for tipsene hittil Endret 23. november 2005 av øyvind lj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå