SharkAss Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Fikk min xcute dv2 i dag og lurte på hvor/hvordan jeg kan få tak i mms-oppsett til denne telefonen? på forhånd takk! Mvh. SharK Endret 23. november 2005 av SharkAss Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det får du av din operatør. Atomatisk, eller du kan sette det opp selv. Lenke til kommentar
SharkAss Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 de har ikke lagt inn xcute i sine lister Lenke til kommentar
Dontee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hei, har kjøpt meg en xcute dv2, fant du ut av det med oppsettene ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Noen av dere som har kjøpt mobilen som kan si litt om hvordan mobilen fungerer. Lenke til kommentar
Dontee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vil først legge til at både Amobil og da netcom maser på leverandøren for oppsettene så, så de vil snart bli lagt ut sammen med alle andre oppsett Jeg har hatt telefonen et par dager. Og alt i alt er jeg fornøyd. En fantastisk skjerm, og et utrolig kamera er det som gjør mobilen! Ankepunktene er ordlisten til sms som ikke er bra nok. Og mangel på java. At den ikke har bt eller ir har ikke så mye å si, siden det følger med både tv kabel og usb kabel. Telefonen skal ha skryt for å sende med 2 batteri, bord og hurtiglader, handsfri, 512 MB minnekort, tv og usv kabel, og bæreveske. dette er jo stort sett alt du trenger. Hadde telefonen hatt java og t9 hadde den vært upåklagelig. men trass i disse mangelene er den fortsatt over gjennomsnittlig bra. Video opptakene er også knall. Vhs kvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå