csboy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Kjøpte meg denne Men så er det slik at jeg ikke har peiling på hvordan jeg skal montere den. Skal jeg ta ut skjermkortet eller hva skal jeg gjøre? har et geforce 6600 256 mb skjermkort Edit: Skjønner ikke åssen dette skal fungere. Skal jeg ta av den plastikken rundt? Endret 23. november 2005 av csboy Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ehh... Noen gang åpnet databoksen før eller? Du må jo selvsagt ta ut kortet, fjerne den gamle kjøleløsningen og montere den du har kjøpt etter anvisningene som fulgte med, eller som du finner på nett. Deretter setter du kortet inn i maskin igjen og starter opp. Verre skal det ikke være Lenke til kommentar
csboy Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Var ikke så vansklig egentlig. Fikk monetert den. Men nå stikker den delen der vifta er ut av kabinettet, så har ikke noen sidedør nå :/ Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Var ikke så vansklig egentlig. Fikk monetert den. Men nå stikker den delen der vifta er ut av kabinettet, så har ikke noen sidedør nå :/ 5197152[/snapback] Hæ? Vifta stikker ut? Hvordan i svarte er det du har montert den? Slik skal det se ut: Edit:Har du forresten lest bruksanvisningen? Det er jo ikke mulig å montere den feil. Endret 24. november 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du har vel ikke tilfeldigvis shuttle kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå