tarsanitrusa Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Dumt spørsmål fra en nybegynner. må jeg ha cpu på hovedkortet for å komme meg i bios?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Maskinen starter vel ikke uten en CPU, så ja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 En post fjernet. Minner om #1 i retningslinjene; #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er riktig dette som Moltrez sier. Man må ha en cpu på hovedkortet for å i det hele tatt få startet opp pc'n. Men jeg skulle ønske at man slapp det. **Drømmepc'n** Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nei, er vel noen pinner i cpuen som bare sier ''Jeg er her, du kan skru meg på'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå