SideburnsKongen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Mange ukjente homeworkmodder å finne: Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Fant igjen et bilde av min chieftech og, ikke det beste bildet med.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Fettt plexiglass (Frosta).. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg søkte på chieftec på forumet her og fant noen som jeg ville dele med dere https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=316455&hl= Den er laget av razer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=348248&st=0 pexxi sin chieftec mod Endret 18. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 No pretty det siste der nei, ser ikke ut som han har fåt fin finish på lakken, og de hvite greiene der var bare stygge! Men det andre vakke verst Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Den orange var jo bare hefti.. Den med sprittusj var litt stygg ja.. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 mye fint... krangler litt meg meg selv om hvilket kabinett jeg skal kjøpe til maskina som jeg setter sammen "any day now" nytt chieftec, chenbri gamingbomb 2 eller ett Yeong Yang Server Cube... [ironi] svært skuffet over at ingen har funnet bilder av mitt chieftech. [ironi] :!: :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Hei hei, not bad det der! Hva er det du har gjort med fronten da? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 hei. jaja får legge ut mitt og da, ikke rare greiene men dog et chieftech Dette har blitt gjort på det : Hel lakkert innvendig med gull lakk Hjemme laget strøm kontroller hjemme laget vifte styring moddet psu med plexi glass og leds moddet scsi romer satt inn et hjemme laget vindu i døra 3 stk katode lys. som sagt ikke rare greiene men mitt første casemod da he he Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Hei hei, not bad det der! Hva er det du har gjort med fronten da? 5348380[/snapback] Helefronten er sparklet tett/jevn.. rillene nedover er fyllt... Tanken var en smooth look, det er foresten ett lass med andre ting som er endret.. kan vel ikke si jeg er helt fornøyd med finishen... Men det får så være, kassa er ikke min lengre.. Litt vemodig å gi fra seg kassa.. men men livet går videre... Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Her er mitt Chieftec Dragon Fulltower: Mer om dette i Chieftec modd-tråden min. Endret 31. oktober 2007 av restify Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ingen mods av de nye kabinettene da? Det med den hullete fronten blant annet (glemt navnet i forbi farten her) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Det holder med å bumpe en tråd da! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Har jeg ikke bare bumpet en tråd da? Edit: Så andre chieftectråden og tolker det som at den var ment til restify. Endret 31. oktober 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva da bumpe en tråd ? Er det dumt å blåse liv i flere tråder som omhandler Chieftec nå da? jeez, man kan såvidt få gjort noe på dette forumet uten å bli pisket for det.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Hva da bumpe en tråd ? Er det dumt å blåse liv i flere tråder som omhandler Chieftec nå da? jeez, man kan såvidt få gjort noe på dette forumet uten å bli pisket for det.. Greit av du bumper en tråd, men du trenger ikke bumpe 2 nesten helt like tråder da. Tror nok folk klarer få med seg kabinettet ditt selv om det bare ligger i en tråd. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg bumpet flere for å få opp interessen for Chieftec trådene. Bumper man flere enn en er det større sjanse for at andre også poster sine løsninger/mods. Hensikten var ikke å få flest folk mulig til å glane på kabinettet mitt og si woow eller fyysj, det var for å få flere interessert i å poste sitt eget i trådene. Endret 1. november 2007 av restify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå