LarsP Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ja men herregud da, det er ikke trynet du skal pule! 5199667[/snapback] Vel, jeg har en viss standard angående hvor jeg stapper kjønnsorganet mitt. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Ja men herregud da, det er ikke trynet du skal pule!Jeg puler akkurat der jeg vil takk. Hvis du er så lite kresen kan jeg skaffe deg en sikker ”date” med pike jeg vet om, se foto. Så hvis du etter en 2 - 3 runder i bingen med Gøril gjerne tar en til da skal jeg tro deg på at ansiktet ikke spiller noen rolle. (Nå skal det sies at det for min del ikke er bare ansiktet som avgjør om jeg er villig til å ha samleie. ) Endret 24. november 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) ... Endret 29. desember 2009 av Z_AGo Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Jeg mener ikke å dra alle under en kam, så vis du hadde lest innlegge litt nøyere så hadde du sett at jeg skrev "nesten" alle. Å ikke alle gutter er klare slik som det. Noen foretrekker å tenke før de gjør noe... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen foretrekker å tenke før de gjør noe... Personlig heller jeg nok mer mot å angre på det jeg har gjort i ettertid. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hadde jeg fått et nei så hadde jeg nok tenkt det var et problem av et eller annet slag. Høres kanskje teit ut men jeg hadde tenkt at noe var gale.. Men i all respekt så må det ikke akkuratt SÅ mye arbeid til for å få en gutt til å ha lyst (igjen) da... Jeg håper no virkelig at det ikke er slik at dere gutter kan ligge med alt med pupper der ute. Jeg tror faktisk selv om dere sier mue bull shit så har dere en slags standard og samvittighet dere oxo.... Ikke alle Men en del av dere ( takk gud) Endret 1. desember 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Er det en ting du bør lære deg, er at det finnes MANGE gutter der ute som ikke har noen form for standard whatsoever. Dere kan komme her med standardene deres og kysse meg i rumpa. De standardene deres betyr ikke en dritt en fuktig kveld på byen med pikken i giv akt! Jeg kjenner en kjempestygg jente som får seg plenty. Greit nok, hun får seg bare sex, og aldri noen kjærlighetsforhold - men saken er at hun får seg noe. Pene gutter og stygge gutter. Det har jeg sett utallige eksempler av på byen. Det er derfor jeg liker å høre litt om hvem guttene jeg blir kjent med har vært bortpå. Ikke faen om jeg rører en som har pult Fatso og gjengen hennes, tenk å ta restene hennes... ikke faen. UGH Endret 1. desember 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Akkurat som ikke alle jenter har standarder, så har heller ikke alle guttene standard. Noen ser sin sjangse i ethvert høl som de for stappet den inn i, mens andre er mer restriktive. Men tror det er værre for gutter å si nei i faste forhold, fordi jenta blir rett og slett sur/ furtete eller så begynner hun å snakke tull som " det er sikkert noe galt med meg, du liker meg ikke mer etc.". Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Altså, om man først svarer nei. Så kommer det et spørsmål fra jente1 (jente1 er personen som referer til gutt1 innledningsvis). Som regel, under slike omstendigheter. Er det menneskelig rett svare på hvorfor man sier nei. Og gjør man det, er det helt greit? Men, om det kommer flere nei, på rekke og rad. Da er det selvfølgelig noe 'muffens'. Eller, er det? Sex appealen kan jo være mettet for ei lang stund, eller vært dratt ned i ørkens bånd, grunnet noe som har skjedd i nærmeste tid. Om mennesker kommuniserer, og viser tillit, da er det ikke noe problem. Men, så lenge 2 individer, som skal utføre sex, ikke klarer å kommunisere, da er det jo på hengsler uansett. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det en ting du bør lære deg, er at det finnes MANGE gutter der ute som ikke har noen form for standard whatsoever. Dere kan komme her med standardene deres og kysse meg i rumpa. De standardene deres betyr ikke en dritt en fuktig kveld på byen med pikken i giv akt! Jeg kjenner en kjempestygg jente som får seg plenty. Greit nok, hun får seg bare sex, og aldri noen kjærlighetsforhold - men saken er at hun får seg noe. Pene gutter og stygge gutter. Det har jeg sett utallige eksempler av på byen. Det er derfor jeg liker å høre litt om hvem guttene jeg blir kjent med har vært bortpå. Ikke faen om jeg rører en som har pult Fatso og gjengen hennes, tenk å ta restene hennes... ikke faen. UGH 5236794[/snapback] Standarder ja. Du tror fortsatt mennesker er langt mer utviklet enn våre dyr, som instinktivt følger sex for å parre seg? Ja, vi har den logiske tankegang, hvor vi kan multiplusere, og filosofere om universets svar. Men, i bunn og grunn følger vi insinktet om å videreføre våre arvegener. Nei, jeg tror meg ikke langt klokere enn en gjennomsnittelig sexforbruker når jeg sier dette, jeg vil bare se de enkle fakta som er der. Du sier "fatso og gjengen hennes", selvsagt får de sex? Alt mellom himmel og jord får sex. En kamerat av meg, han er skamstygg, han har dame og fast sex. Det er slik det er. Alt får sex. Haha, høres ut som du tror du har sjans på alle guttene på byen? "Det er derfor jeg liker å høre litt om hvem guttene jeg blir kjent med har vært bortpå." Lykke til, du uten instinkter. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Standarder ja. Du tror fortsatt mennesker er langt mer utviklet enn våre dyr, som instinktivt følger sex for å parre seg? Ja, vi har den logiske tankegang, hvor vi kan multiplusere, og filosofere om universets svar. Men, i bunn og grunn følger vi insinktet om å videreføre våre arvegener. Nei, jeg tror meg ikke langt klokere enn en gjennomsnittelig sexforbruker når jeg sier dette, jeg vil bare se de enkle fakta som er der. Du sier "fatso og gjengen hennes", selvsagt får de sex? Alt mellom himmel og jord får sex. En kamerat av meg, han er skamstygg, han har dame og fast sex. Det er slik det er. Alt får sex. Haha, høres ut som du tror du har sjans på alle guttene på byen? "Det er derfor jeg liker å høre litt om hvem guttene jeg blir kjent med har vært bortpå." Lykke til, du uten instinkter. 5238019[/snapback] Det var absolutt ikke slik jeg mente det, og hvis du hadde tatt det jeg hadde skrevet uten den vanlige norske "jeg-vet-best"-tonen hadde du kanskje skjønt det og tatt det med en klype salt som man må med alt annet her på forumet. Jeg har ikke fornektet det faktum at mennesker har instinkter, jeg bare påpekte at gutter kanskje gjør dette mer enn andre - fordi de driter i utseendet til jenta fordi "hun var bare ment for en kveld uansett" (sitat av kompis). Jeg tror verken at jeg har sjangs på alle eller at jeg har mer sjangs for å få sex enn fatso, for vi har faktisk like stor sjangs - fordi gutter flest gir totalt faen hvor de stikker pikken. Jeg ville bare påpeke at slike gutter er ikke my cup of tea. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, cup of tea faktisk. Slike gutter eksisterer, og siden du har en så høyfrekvent tone, har du snusket borti noen slike? Trenger ikke svare på det. Nei, du fornektet ikke, men jeg antok det slik. Vi er glad i tydninger vet du. Finnes jo flere bibeleksperter. Selv om vi sporte av, synes jeg alikevel denne avsporingen var viktig for trådens opprinnelige spørsmål. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det så viktig? la jenter tro hva de vil om gutter, da fortjener de ikke noe bedre. De jenter som tror noen er skikkelige gutter, da får de en skikkelig gutt som er det han er (dårlig formulert) Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nothing runs like a queere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå