Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig får han å si nei?

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at de fleste kvinner tror at alle menn er kåte, sex-opptatte svin?

Hvorfor tror dere at når vi sier nei, så er det noe galt:

1) Han må være utro med en eller annen blondie med oversize pupper

2) Noe er galt med meg, han liker med ikke lengre

3) Jeg er dårlig i senga

4) Han må være utro med en eller annen brunette babe

5) Han elsker meg ikke lengre

Er det mer tabubelagt for menn å ganske enkelt si "nei"?

Hva betyr egentli nei til sex? Det betyr ikke at man er utro, ikke elsker deg lengre, at du er dårlig i senga eller noe slikt. Det betyr ganske enkelt at man kanskje ikke har lyst. At man har stresset hele dagen, å at man ikke føler seg på topp, eller noe slikt.

Ikke alle menn er slike stereotyper som er kåte dagen lang, klar til action hvor som helst, når son helst.

Hvorfor kan vi ikke bare si at vi ikke vil, at vi har rett og slett ikke lyst akkurat der og da.

Er det vanskeligere får menn å si nei enn for damene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det slik at de fleste kvinner tror at alle menn er kåte, sex-opptatte svin?

For at det som regel stemmer...

kvinner er som regel kompliserte, de tenker komplisert, alt de gjør er komplisert, alt de sier er komplisert. De er også mistenksomme, derfor finnes det ikke noe som heter "enkelt svar"* for kvinner. Dette stemmer like mye som at menn er kåte, sex-opptatte svin.

* enkelt svar = ja, nei, faen heller

Lenke til kommentar

5196109[/snapback]

Selv om jeg ble sur istad fordi ikke typen orket sex i kveld, så ble jo bare sur fordi jeg ville ha meg noe, ikke fordi jeg tror noen av de grunnene du ramser opp. Jenter er kåtere enn gutter, det er jeg et levende bevis på!

Lenke til kommentar
Og hvorfor må nesten alle jenter "tolke" et svar? Eller når de sier at de har det bra, så betyr det at de er sultne eller noe.. Gutter er ikke så kompeliserte!!

Et ja, er et ja. Et nei, er enkelt og greit et nei.

5197902[/snapback]

dette er kansje ikke noe godt exepel men, men:

når mamma spør om jeg vil ha noe (godteri, klær osv9 og jeg sier nei så fortsetter ho å spør meg om jeg vil ha masse forskjellige ting.......hva faen er det for noe?

on topic: vet ikke noe særlig om det med sex :no:

Lenke til kommentar

5196109[/snapback]

Selv om jeg ble sur istad fordi ikke typen orket sex i kveld, så ble jo bare sur fordi jeg ville ha meg noe, ikke fordi jeg tror noen av de grunnene du ramser opp. Jenter er kåtere enn gutter, det er jeg et levende bevis på!

5197930[/snapback]

second that :innocent:

Det er kjipt å være øh, klam i hakket og ikke få seg no... :p

Lenke til kommentar

5196109[/snapback]

5197930[/snapback]

Du represnterer altså 50% av verdensbefolkningen ? :hmm::ermm:

Edit: den kvinnelige delen altså :/

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Jeg har vært fink gutt og sagt nei to ganger.

- Første gangen var jeg syk og sliten.

- Den andre gangen hadde jeg alt kommet en gang og jeg likte egentlig ikke hun som lå ved siden av meg. Jeg hadde ikke sagt nei hvis det hadde vært ei som jeg var mer tiltrukket av. Da kunne vi ha gjort det et par ganger til, men ikke med hun som da lå i sengen min. Jeg tror det er det en del jenter / kvinner tror skjer når menn sier nei til sex.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Jeg har vært fink gutt og sagt nei to ganger.

- Første gangen var jeg syk og sliten.

- Den andre gangen hadde jeg alt kommet en gang og jeg likte egentlig ikke hun som lå ved siden av meg. Jeg hadde ikke sagt nei hvis det hadde vært ei som jeg var mer tiltrukket av. Da kunne vi ha gjort det en par ganger til, men ikke med hun som da lå i sengen min. Jeg tror det er det en del jenter / kvinner tror skjer når menn sier nei til sex.

5199624[/snapback]

Ja men herregud da, det er ikke trynet du skal pule!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...