Slimshady Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Må eg tenke på kompatibilitet når eg skal kjøpe strømforsyning? Slik som formfaktor/størrelse og utganger/innganger. Har Aopen HQ45 250 watts Kabinett. Tenkte å bytte PSU ut med Tagan 480watt. Er det bare å skru ut den gamle og skru inn den nye? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvis kabinett er etter ATX standard, og PSU er etter ATX standard, så passer det. Kabinettet du har er etter ATX standard, det samme er Tagan 480W strømforsyningen, så det går bra. De fleste strømforsyninger og kabinetter er etter ATX standard, og det står som regel oppgitt når du kjøper strømforsyning/kabinett. Det du heller kan ta en titt på, er om strømforsyningen har 20 eller 24 pins ATX kontakt. (24-pins er det nye) Tagan 480W har 24-pins kontakt. Hvilket hovedkort har du? Selv om det er 24-pins kontakt, så passer de i en 20-pins hovedkort. Enten ved at de ekstra 4-pinnene kan "fjernes", eller ved hjelp av et adapter. Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Har Epox EP-8RDA3i hovedkort. Hva er forskjellen mellom: Tagan 480W 2force TG480-U22 og Tagan TG480-U01 Hvem bør eg satse på? Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Er det noen som vil tipse meg om hvilken av de to ovenstående strømforsyningene som er det beste kjøpet. De koster det samme. Er den ene oppgradering/erstatnig for den andre? 2force'en ser best ut på spec'en. Eller er de nærmest identiske?? På Tagan sine sider står det 2force series og Black series..... Endret 24. november 2005 av Slimshady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå