robiwan Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, tittelen sier vel det meste. Var inne på Gamespot og så at det finnes både NBA 2006 og NBA LIVE 2006, lurer da på hva som er forskjellen.... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, tittelen sier vel det meste. Var inne på Gamespot og så at det finnes både NBA 2006 og NBA LIVE 2006, lurer da på hva som er forskjellen.... 5196007[/snapback] vist du var inne på gamespot, hvorfor ikke lese review av begge spillene? da finner du ut forskjell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 NBA 2k6 er laget av 2K Sports, mens NBA Live 2006 er laget av EA Sports. Utifra hva GameSpot sier, så er EA sin utgave kjiipere enn 2K sin. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 NBA 2k6 er laget av 2K Sports, mens NBA Live 2006 er laget av EA Sports. Utifra hva GameSpot sier, så er EA sin utgave kjiipere enn 2K sin. 5196103[/snapback] er vel oppsumert sånn: Live har bedre grafikk, men 2K6 har bedre gameplay så valget er ditt Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, egentlig som de fleste sier. 2k6 har bedre gameplay, men jeg er nå ikke helt enig i at Live 06 har bedre grafikk. 2K Games ligger bare så mye mer sjel i sportspillene sine enn det EA Games gjør. Så en fyr fra 2K Games som var gjest på On The Spot, det var en gamer det. Folka fra EA Games virker rett og slett bare som noen maktsyke kontrollfreaker og jeg håper hele EA dør en smertefull og grusom død. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, egentlig som de fleste sier. 2k6 har bedre gameplay, men jeg er nå ikke helt enig i at Live 06 har bedre grafikk. 2K Games ligger bare så mye mer sjel i sportspillene sine enn det EA Games gjør. Så en fyr fra 2K Games som var gjest på On The Spot, det var en gamer det. Folka fra EA Games virker rett og slett bare som noen maktsyke kontrollfreaker og jeg håper hele EA dør en smertefull og grusom død. 5196876[/snapback] Ok ? Godt sagt Crockett hehe =) ! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er vel en grunn til at EA er en av de mest kjente spill-produsentene. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er vel en grunn til at EA er en av de mest kjente spill-produsentene. 5197848[/snapback] EA er veldig kjent, veldig rik. De driver masseproduksjon nærmest og er en av de kjedeligste spillutviklerene som finnes. Grunnen til at de er kjent? Fordi de er rike, og kjøper opp/prøver å kjøpe opp sin konkurranse. Jeg er ikke alene om å syns at 2K Games lager enormt mye bedre titler enn det EA Games presterer, har de fleste spillanmeldere på min side. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor "alle" hater EA-games. Synes MANGE av spilllene dems er av meget høy kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå