Zethyr Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 http://thelan.no Verdens beste LAN... Dra dit nå!!!! HARDWARE er sponsor og det sier litt om seriøsiteten. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 DU gir ikke noe særlig seriøst inntrykk iallfall. "Verdens beste LAN"? Greit å skryte litt av 'produktet', men kan du bevise at dette TheLAN faktisk ER verdens beste? Eller er det bare noe du sier? :razz: Uff, nå er jeg i kverulant-humør Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg mistet helt smaken når jeg så et av bildene i arkivet. Bildet var av en data med forsterker, cd-spiller og høytalere høyere enn skjermen når skjermen var på bordet. Er det noe jeg hater så er det de som ikke respekterer at et par høytalere kan plage flere hundre mennesker (flere tusen på større arr. men der er det vanligvis ikke lov med noe store saker). Så, ergo -> jeg kommer IHVERTFALL ikke når dere tillater sånt... *tenker på Rosa Helikopter mitt i CS-compo... DØ!!!* Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 det var bare en som hadde det da...virka det som....vet da **** jeg....kanskje det er den ene som spiller musikk eller noe og når en gjør det er det jo greit...men vet ikke ;P vet bare at du hørtes noe jevli pesemistisk ut :=) Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 CS er jo alt for tiden, triste saker : Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-08-30 18:12, kjello2 skrev:Bildet var av en data med forsterker, cd-spiller og høytalere høyere enn skjermen når skjermen var på bordet. jeg kommer IHVERTFALL ikke når dere tillater sånt... Det står nå i "reglemanget" at de ikke tilater sånt.... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-08-31 18:55, Per Dein skrev:CS er jo alt for tiden, triste saker : Enig der, men de hadde no SC compo, og det er det ikke mangen som har lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå