Lycantrophe Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) hailuu Nettopp drept Dagoth Ur, drar til Mournhold og koser meg, dreper det jeg finner etc. Drar ned til Temple Sewers, møter noen Dunmer som kaster darts på meg. Jeg tenker: "greit nok," og tar fra fram Sunder. så blir jeg treffi av en dart, og jeg mister 1/3 av livet mitt. jeg tenker "WTF, jeg har nesten 300 liv og er i level 52, en Dart dreper ikke så mye". sint tar jeg opp inventory-stats-map-menyen og ser at jeg bare er i level 1.. angsten tar meg noen som vet hva som har skjedd og hva jeg kan gjøre med det? nevermind, sikkert en bug, en boot fiksa det Endret 23. november 2005 av Lycantrophe Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det var nok bare en bug, ja. Selv etter mange patcher finnes det en del av dem... Lenke til kommentar
microtom Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Pilene til "the black dart gang" er utrolig kule... De har en syk damage. Bruk dem på folk du ikke liker og se dem liiiiiiiide lenge Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tell me more tbh Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) "For future references": Hvis man ikke finner en "lovlig" måte å fikse det på, kan du enkelt sette level eller hvilken som helt annen attributt med konsollen, slik: player->setXXX Y Der XXX = health, strength, level, whatever, og Y = et fornuftig tall. F.eks: player->setSpeed 200 Endret 24. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Pilene til "the black dart gang" er utrolig kule... De har en syk damage. Bruk dem på folk du ikke liker og se dem liiiiiiiide lenge 5199789[/snapback] De dreper fort og jævlig ass...Liiiiide lenge? Åssen da? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) "For future references": Hvis man ikke finner en "lovlig" måte å fikse det på, kan du enkelt sette level eller hvilken som helt annen attributt med konsollen, slik: player->setXXX Y Der XXX = health, strength, level, whatever, og Y = et fornuftig tall. F.eks: player->setSpeed 200 5200573[/snapback] Jepp, jeg skrev noe lignende i dette innlegget. Legg merke til at når du endrer hovedlevelen din, må du lagre og loade igjen for å se endringene. Jeg måtte i hvert fall det. Endret 24. november 2005 av MiSP Lenke til kommentar
microtom Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Pilene til "the black dart gang" er utrolig kule... De har en syk damage. Bruk dem på folk du ikke liker og se dem liiiiiiiide lenge 5199789[/snapback] De dreper fort og jævlig ass...Liiiiide lenge? Åssen da? 5202215[/snapback] Pilene til the black dart gang har f.eks "poisen - 2 for 120 sec" vil vel kalle det å lide lenge. Du får 4 forksjellige piler hvis jeg ikke husker feil, (et sett fra hvert medlem) mulig noen av dem drepte litt fortere, men er ganske sikker på at det var derfra jeg fikk pilene som hadde lite damage men for veldig lang tid. var de eneste dart's jeg brukte i hele morrowind. Microtom Endret 25. november 2005 av microtom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå