Zarxx Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har prøvd litt forskjellige programmer for å encode divx til dvd, men kan ikke si jeg er helt fornøyd med resultatet. For det første hakker dvd-platen ved avspilling, og for det andre beholdes ikke det fin-fine widescreen formatet fra divxfilen. Lurte derfor på om noen har noen tips til programmer som er gratis, og som fungerer bra? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 dvdsanta.exe Programmet lar det velge hvilke format og størrelser du vil ha.. Lenke til kommentar
Zarxx Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 DvdSanta var jo ikke akkurat gratis da. Dessuten forble ikke formatet det samme. Men takk for forslaget. Prøvde AVI2DVD, men det klarte visst ikke finne noen audiostream eller noe sånt. Noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 gratis versjonen fungerer i 30 dager. klarer fint å brenne noen dvder på det. Lenke til kommentar
Zarxx Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 gratis versjonen fungerer i 30 dager. klarer fint å brenne noen dvder på det. 5196343[/snapback] Men det kommer "Demo Version" øverst i hjørnet, når jeg brenner dvd'er. Det er jo ikke akkurat ønskelig. Lenke til kommentar
Ulvemor Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvis avi2dvd ikke finner audiostream (hadde problemet selv) legger du filene i en ny enkel mappe. avi2dvd finner ikke filene hvis de ligger i mapper med kompliserte navn og tegn. Lag enkle navn på filene og på mapper, så får du opp audiostream uten problemer. Jeg stressa fælt med det før jeg endelig tok pointet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå