xD^^ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hei! Jeg skal lage regelbok, samle alle mulig regler. Dette skal jeg gjore paa data. Og printe det ut senere. Saa, jeg trenger kilder til regler og forklaringer. Er det noen som har forslag til hvor man kan finne regler og forklaringer? Gaar i 10ende klasse. Endret 30. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://www.matematikk.net/ http://en.wikipedia.org/wiki/Special:Searc...fulltext=Search Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Takkså mye! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Får du lov til det da? Da jeg hadde mye utskrift tok de boka mi... =( Edit: Skrev wye i stedet for mye. Endret 24. november 2005 av Tonio Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Tja, jeg fikk visst lov. Tror jeg. Prøver jeg. Spør etterpå. Endret 24. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Huff, har alle sånn stygg regelbok elle'? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Huff, har alle sånn stygg regelbok elle'? 5203070[/snapback] Min er ikke stygg, den er skjønn! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tja, jeg fikk visst lov. Tror jeg. Prøver jeg. Spør etterpå. 5202173[/snapback] Vi fikk streng bedskjed om at alle regelbøker måtte være håndskrevet. Ellers kunne alt være kopiert med copy/paste. Ikke kopier av noe engang. ALT skulle være for hånd, ellers fikk du ikke lov til å bruke regelboka di. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Gulp. Pokker. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Vi fikk også beskjed om at måtte være egenprodusert, men på flere skoler vet jeg at lærere printer ut/kopierer ark til elevene som de skal lime inn i en kladdebok. En som byttet skole til der jeg gikk fikk faktisk lov til å benytte denne til tross for at vi hadde fått beskjed om at alt måtte være egenprodusert. Du må nesten spørre mattelæreren din. Hva som legges i begrepet egenprodusert er jo heller ikke helt klart. Det kan enten være kun håndskrift, men i noen tilfeller også skrevet på data og printet ut (for å få leselig skrift). Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Vi får lov til å skrive på data vi. Ja, selvfølgelig! sier læreren Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 En annen link: http://www2.skolenettet.no/programvare/vindusrekka/ Kanskje litt sent? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Neida, starter ikke med tentamen før neste uke. Takker, kom gjerne med norskregler og. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 No er det lov å bruke all slags hjelpemiddel på prøver/eksamen så lenge det ikkje er av typen del 1 der du ikkje kan bruke hjelpemiddel. Gjer det så enkelt som at eg tar med meg mattebøkene mine og datamaskina på matte tentamen i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå