mr messenger Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei. Jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne forespørselen. Jeg skal skrive en fagartikkel om hvordan datamaskinen fungerer.. Men aner ikke hva jeg skal ha til overskrift...? Noen som er litt journalistiske av seg som kunne hjelpe med å finne en ganske relevant overskrift? Ta gjerne noe om hva jeg kan skrive om... Takker for svar.. Må ha seriøse forslag for dette er et prosjekt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Wikipedia.org - The Computer HowStuffWorks.com - Hardware Det kommer litt an på hvor dybt du vil forstå datamaskinen når det kommer til mengde lesing som må til. Det finnes mye god info rundt på nettet som kan gi innføringer og komprimert kunskap om emnet. Skal du komme i dyben på hvordan en PC fungerer tror jeg du skal lese utrolig mye om du ikke har kjenskap til hardware, elektronikk, et cetera. Også er det kjekt å kunne litt historikk rundt hardware, elektronikk og teknologi for å få en god forståelse. Du får nok kjøpt store 1000-siders bøker som forklarer litt om hvordan datamaskinen funker hos de store bokforhandlerene Endret 24. november 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Den emnetittelen du har er jo grei nok. Den forklarer problemstillingen. Ellers så kan du jo leke litt med ord osv. "Bli kjent med alle hus´ maskin" osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå