Gå til innhold

Fargerikt fra LaCie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
morsomt konsept :thumbup:

sånn jeg forstod det ut av teksten så er det bare å sette en ny klosse oppå en eksisterende klosse og det var det, men jeg har sett på nettsidene til lacie og jeg kan ikke si jeg har funnet hverken bilder eller tekst som beskriver dette.

5196159[/snapback]

hehe.... tror du skal ta den kommentaren med en klype salt..... regner med at det var ment som en morsom kommentar, ikke en funksjon. Du må nokk koble til kabler på alle diskene.

Men ikke skyt meg om jeg tar feil der :tease:

Lenke til kommentar
morsomt konsept :thumbup:

sånn jeg forstod det ut av teksten så er det bare å sette en ny klosse oppå en eksisterende klosse og det var det, men jeg har sett på nettsidene til lacie og jeg kan ikke si jeg har funnet hverken bilder eller tekst som beskriver dette.

5196159[/snapback]

hehe.... tror du skal ta den kommentaren med en klype salt..... regner med at det var ment som en morsom kommentar, ikke en funksjon. Du må nokk koble til kabler på alle diskene.

Men ikke skyt meg om jeg tar feil der :tease:

5196788[/snapback]

Det var i alle fall ikke ment som en morsom kommentar fra hardware.nos side. Det står faktisk i pressemeldingen fra LaCie Sverige. Jeg så også etter på nettsidene uten å finne noe mer informasjon som bekrefter eller avkrefter dette. Får sende en mail til pressekontakten og høre :)

Lenke til kommentar
Det er vel bare firewire som støtter kjedekoblede enheter (hvis en ser vekk fra andre grensesnitt enn det som diskene kommer med) !?

Fint at det kommer flere produkter, for kanskje prisene kan synke litt da...

5197976[/snapback]

Det er vel ikke utenkelig at de har en eller annen form for prorietær kobling. Det ser ikke slik ut på bildene da, men man vet jo aldri

Morsomt,

De må ha forskjellige fysiske størrelser og former da, så kan vi lage et stilig Lacie-slott :)

5198130[/snapback]

Litt for mye penger? Kan gi deg en rekke kontonummer ;)

Lenke til kommentar

Men ikke skyt meg om jeg tar feil der  :tease:

5196788[/snapback]

muligens, men det er nå lov å håpe?

mindre kabelrot? Ja Takk! ;)

Det var i alle fall ikke ment som en morsom kommentar fra hardware.nos side. Det står faktisk i pressemeldingen fra LaCie Sverige. Jeg så også etter på nettsidene uten å finne noe mer informasjon som bekrefter eller avkrefter dette. Får sende en mail til pressekontakten og høre :)

5197570[/snapback]

jeg så på den engelske siden, og der står det følgende i pressemeldingen.

As Easy As 1-2-3

Setup is nearly effortless; the Brick is ready to use seconds after removing it from the box. Simply attach the USB 2.0 cable to your computer for quick access anytime. Stacked drives can just as easily be connected as well. This plug & play hard drive is as easy to use as 1-2-3. It’s driver-free for Windows 2000, Windows XP & Mac OS X. Helpful software is included for ‘1-Click’ backup and Drive Management Utilities.

Unique Playful Design

Crafted by the world-famous designer Ora-Ïto, the new LaCie Brick expresses a ludic playfulness in a user-friendly high-performance hard drive. The Brick makes professional storage as amusing as a child’s game with its unique, modern design. Stack & Play multiple LaCie Brick Hard Drives (Desktop and Mobile) to add vibrant colors to your computing life while expanding capacity.

Solid Performance

With Hi-Speed USB 2.0 interface, the Brick can achieve interface transfer rates of up to 480Mbits/s. It provides the fast data transfer rates required for substantial jobs like downloading digital photos, saving MP3s or transferring home videos from a camcorder. Operation is always quiet—the 160GB and 250GB drives are fanless and the 300GB and 500GB drives have an ultra-quiet thermo-regulated “smart fan”.

Built to Build

The LaCie Brick Desktop Hard Drive is available in 3 colors and 4 capacities of up to a spacious 500GB. Available desktop models are: 160GB (white), 250GB (red), 300GB (blue) and 500GB (red). They not only add fun to your desktop, but also cleverly save space by stacking up. Use them to back up your entire system, add extra storage space when your internal hard drive is full, or share and exchange files among workstations.

jeg vet ikke helt jeg.. nå når jeg har lest over dette ett par ganger så får jeg den følelsen at det dem mener her er at for å utvide lagringsplassen så er det bare å sette en ekstra klosse oppå den gamle og plugge den inn i maskinen, som da vil via plug&play øyeblikkelig ta ibruk den nye disken, og designet er heller ment for at man med enkelthet skal kunne stable mange disker oppå hverandre og dermed vil få en litt mer ryddig arbeidsplass.

men, som nevnt tidligere, det er lov å håpe :)

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...