Sycosis Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) hei jeg er ny her, men har drevet mye med forum-cruising i det siste.. jeg så denne treaden når jeg sjekket ut dette forumet, å ble straks interresert å jeg lurer på om det er mulighet til å være med på grafikkdelen av prosjektet? har noe erfaring i photoshop, og det er det emnet jeg føler meg sterkest på.. jeg er veldig ivrig på dette prosjektet, og jeg fyller 16 år like før jul.. jeg vil også gjerne være med på utforming av personer og bygninger, hvis det er mulig:) hvis dere er interresert, så har jeg et par folk fra et design forum som sikkert gjerne vil være med på å utforme en bra layout og god grafikk Endret 28. november 2005 av nikkern Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dette ser lovende ut Jeg har erfaring innen php, mysql, javascript, xhtml, css samt litt flash og photoshop. Holder det for å være med? Skal gjøre meg ferdig med en community side før jeg kan bidra med noe. Regner med å være feridg en gang etter jul. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) æsj, 16 års grense? Kan dere ikke vente en stund? Slutt å lese mine gamle innlegg! Endret 12. februar 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Peter Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 æsj, 16 års grense?Kan dere ikke vente en stund? 5284965[/snapback] Du kan jo sikkert bli med på laget på et senere tidspunkt. Dette er ikke akkurat en ukes arbeid og så er alt over. "Patience, my young padawan" Lenke til kommentar
Morits Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dette prosjektet høres veldig spennede ut. hadde ikke hatt noe imot å bli med. jeg og en kammerat startet et webdesign firma for ca 1 års tid siden tujo.net Jeg har erfaring innen: php (objekt orientert) mysql html/xhtml litt javascript lyd(ikke musikk) subversion jeg har ikke noe særlig prosjekter å vise til online, da det meste av det jeg har gjort har jeg kun lokalt på min maskin, forutenom prosjektet jeg holder på med nå som vil være ferdig før jul en gang. prosjektet gikk ut på å utvikle content management system/online timeliste levering/login system. web.jcp.no/home/lang=no jeg har også gått 2 år på norsk lydskole, lyd til bilde linja. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Dette prosjektet høres veldig spennede ut. hadde ikke hatt noe imot å bli med.jeg og en kammerat startet et webdesign firma for ca 1 års tid siden 5291275[/snapback] Høres bra ut Setter deg opp på listen i første post. Nå før jul, skjer det ikke så mye uansett. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Satt faktisk og tenkte på en slik idè selv her om dagen, og dette hørtes virkelig morsomt ut, jeg er bare femten år foreløpig, blir 16 4. mai 2006. Jeg kan endel photoshop, en del css, en del php og litt database. Hadde vært skikkelig spennende og kunne være med og bidra med noe til dette projektet. Vis dere er inntresert i noe hjelp eller assistanse kontakt meg på [email protected] (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå