Lurifaksen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjøpte meg en Logitech V500 trådløs mus. Men etter å ha brukt 10 minutter på å få den ut av plast-helvettet til Logitech, og lastet ned en 32MB stor musedriver(!) er skuffelsen stor når musepekeren bare rister villt på skjermen. Snakker vi om en defekt mus her, eller er det noe banalt jeg har glemt å gjøre? Musepekeren står helt i ro så snart jeg løfter musen opp fra underlaget, og rister med en gang jeg setter den ned igjen. Lenke til kommentar
royerling Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Hva slags underlag bruker du? Du bør ialle fall prøve annen musematte / underlag og se hva som skjer da. Det høres ut som et slikt problem, nemlig. Endret 23. november 2005 av royerling Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fungerer musen uten drivere? Dvs. når du avinstallerer driveren igjen? Eventuellt: Har du prøvd å flytte den til en annen USB port? (Shit like that DOES happen) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 - Bruker musematte. Er enda verre hvis jeg bruker andre ting. - Er testet uten drivere også - Er testet på annen PC hvor den rister like mye (uten drivere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå