Lovskogen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Gjør det, rødøye! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hva med å legge til en artikkel som forteller om alt du går glipp av hvis du bruker IE? 5202035[/snapback] Finnes ikke det allerede en plass? Jeghusker det var en side jeg så en gang, som var helt umulig å bruke i IE. Men i Opera var den helt fin. Den var lagt opp til å ikke funke i IE, bare for å vise dette. Noen som vet hva den siden er? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Skriv !important i alle parameterene dine i CSS og se hvor fint det blir i IE. IE. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Da ville jeg brukt p:first-line og driti i IE smile.gifEr tross alt bare eye candy. p:first-line { font-weight: bold; } * first-line er vell ikke en del av CSS standaren, eller? og IE blir vell brukt av ca 80% så vil være litt dumt å ikke ta hensyn til disse.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 vidarv: Det er snakk om eye-candy/et lite designgrep som ikke er av all verdens betydning. Hadde det vært en viktig funksjon hadde jeg vært enig. ... det er faktisk snakk om å gi litt ekstra til ikke-IE-brukere, ikke ta fra IE-brukerne noe. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ble vi ikke enig om at det funka i IE da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jo, og vi vet jo alle at first-line er en del av CSS2.1 spesifikasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå