Pasient Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Dagen begynte så smått med at en stakkars gutt på nettopp fylte 18 år, står opp av senga, går i dusjen og spiser frokost. For så og grue seg til oppkjøringa. Redd som en hare der jeg satt. Så kommer min kjørelærer og henter meg, vi tar en time før oppkjøringa. SÅ. Jeg møter sensor, jeg setter meg i bilen og sjekker at alt er som det skal være. Så kjører vi rundt omkring her. Jeg er nervøs som faen, og han sitter der og smånynner på en sang. Når dette er over, så parkerer jeg bilen utfor biltilsynet, og får høre de magiske ordene: "Jeg vil vurdere prøven til bestått". BESTÅTT! Så var det til sortland sentrum, alene bak rattet i kjørebilen. Å fy faen for en frihetsfølelse. Så sinnsykt deilig. Fy faen så inn i helvette deilig! Også på bursdagen min. Dette er seriøst den beste dagen ever. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hvem var kjørelærer'n din? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kan ikke si annet en gratulerer så mye Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Takker takker! Fidel_Castro, trafikkskolen på stokmarknes. Roald heter han. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Akkurat... Glemte å si gratulerer.. hehe;) skal ta lappen hos trafikkskolen på nesset selv... Hva betalte du egentlig for timene + oppkjøringa? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Totalt så kom det vel på 13400. + glattkjøring osv. Så ca 15k for hele sulamitten. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 gratulerer da hva slags bil har du/skal ha da? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har ikke egen bil, dessverre. Men jeg har sett på en Golf 2. 1985 model. Billige i drift, billige og forsikre også ser de ikke så værst ut heller. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Gratulerer. Å få lappen er en stor opplevelse Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Grattis! Kjør volvo Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) kutt ut volvoen som ketchez sa, og kjøp en golf/polo/civic ;D gratts btw Endret 28. november 2005 av espennyh Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Grattis! Volvo er kassabiler Civic er bare best! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Volvo uber alles! Jeg hadde valgt en fin volvo over det meste, for og si det slik. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 opplysning til alle her: Volvo = Traktor og ja, gratulerer! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Kjøp en ford fiesta Med en monstermotor på hele 52 hester!! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 In Volvo We Trust! Har vel gratulert deg nok Pasient- Du fikk ikke låne Volvoen min en hel dag for så å kjøpe deg en golf! Smak på ordet golf. Det er noe nedverdigende og nedlatende over det! Noe lite og usselt! Volvo Power! Og til deg som kaller Volvo for traktor. Jeg skal ikke ytre min mening om ditt utsagn her i offentlighet, i fare for å bli utestengt her i fra for livstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå