saschagabor Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg har et ufattelig plagsomt problem. Skjermen slår seg av og til av mens jeg jobber på maskinen.. Dette problemet har jeg hatt på bærbaren, men nå skjedde det nettopp på stasjonæren også... Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er det samme skjerm det er snakk om? I så fall er det klart et problem med den skjermen. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Nei, det skjer faktisk både med innebygde LCDskjermen òg eksterne... no ***** møkk!! Min første tanke var skjermen, men når eg så det ò skjedde med LCDskjermen (tror ikke det skjedde før etter jeg hadde brukt ekstern skjerm?? er ikke helt sikker på det..) ante jeg noe muffens... Prøve å legge XP inn på ny, og ikke oppdatere noe skjermdrivere eller hva det nå var jeg oppdaterte en gang... Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Det er ikke bare det at strømsparingsfunksjonen slår til? Sjekk under Control Panel - Power Options. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Den skal jo bare slå inn når maskinen er inaktiv. Skjermen pleier bare å slå seg av når maskinen jobber... utrolig plagsomt... Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 skjermen skrur seg helt av akkuratt som man fysisk skulle ha trykka på av-knappen?.. eller mister den signalet fra pc'en så den blir svart men likevel er på?.. som hvis du bare skrur på skjermen uten å skru på pc'en? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Det er som den mister signal fra pcen i noen sek. så kommer den på igjen... mulig det kan fikses med drivere?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå