OC-Freak Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Eneste jeg ser fra brønnøysundsregistrene er at de nylig har fått ny daglig leder... Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Har omsider fått tak i folka på Pyton!! Det jeg får vite er at de har gått gjennom et eierskifte og at de har hatt litt problemer i denne fasen. Jeg fikk vite at de undergår store omlegginger, men at de er "oppe og kjører" - med litt redusert kapasitet. Blant annet er online betalingen deres ikke helt klar ennå! Varene jeg bestillte skal i alle fall omsider vere på vei.... Pyton har daua, lenge leve Pyton ! Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Sidene deres ser da ut til å være kommet opp igjen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Det jeg får vite er at de har gått gjennom et eierskifte og at de har hatt litt problemer i denne fasen. 5231282[/snapback] Ja, jeg ser de har begynt å levere varer som jeg tror kun microplex leverte før(?) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 bestill fra noen andre viss det er så mye probelem sier jeg :!: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 ser de har byttet ut i sortimentet også, clevo-modellene på bærbarfronten kan jeg ikke lenger finne der... Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Ålreit ! Fikk for noen timer siden fikk jeg ordrebekreftelsen min via mail fra Pyton. På denne er firmanavnet(?) Digital Impuls AS. ! Mulig det er de som har kjøpt opp Pyton!?! Fant også Digital Impuls AS som egen nettbutikk! Da gjenstår det å se hva som skjer med Pyton-navnet og om desse to butikkene blir slått sammen på nettet også! Endret 1. desember 2005 av geoartic Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kansje dette kan oppklare noe?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå